Ik zeg voiced, maar vind random loot enzo wel erg ver gaan Het moet niet elder scrolls nintendo worden natuurlijk
Nee, maar volgens mij is dit een vrouwelijk personage. Dat weet je natuurlijk nooit in Japanse games, daar lijkt alles op elkaar.
Majora's Mask 3D is ondertussen ook zo goed als confirmed. Ik denk dat dat de 3DS titel is die ze vandaag (vannacht voor ons) gaan aankondigen:
Ben net van een waterval gesprongen en toen uitgekomen bij een meertje waar als ik uitkom bij een huisje kom waar een professor zit, in het huisje zit ook nog een zwembad.
Geen idee mijn probleem is bij Zelda dat ik 9 van de 10 keer niet weet wat ik moet doen. Moet hem weer eens opstarten.
http://www.zeldadungeon.net/ heeft mij soms wel geholpen. klopt het nou dat veel zelda spellen op de wii(u) te spelen zijn met virtual console?
nou bij mij ook zo. nu ook weer. ben nog maar net begonnen met wind waker, en geen idee waar ik heen moet (zit op dragon roost eiland) vooral als je even niet gespeeld heb. en kom er dus nu achter dat ik al veel ben vergeten op het eerste eiland.