Oh uhm kut sorry! Had niet gecontroleerd of het nog open was. Ik zag het Destiny Alpha logo en dacht 'dit is em, posten maar!'
Zo te zien zijn er daar vandaag een hele batch van verstuurd (BF Hardline), heb 'm net ook ontvangen.
/care. Ik kijk veel meer naar die game uit. Dus.... Maar goed om te lezen dat iedereen die zich heeft aangemeld ook mee mag doen. Schijtvoetbal; vanaf vanavond Destiny!!
Ik zal aan je denken als ik straks aan het spelen ben! (hopelijk) Ik begin me nu af te vragen waarom ik me niet met mijn verschillende accounts heb ingeschreven... Had ik wat codes uit te delen voor deze arme zielen.
Hebben jullie Entwinded al? http://www.gamerankings.com/ps4/805572-entwined/index.html Spoiler 265.00% Moet wel een hele goede zijn
Ik heb hem Dope game Je moet hem eigenlijk spelen als je stoned of dronken bent. Of als je een evenwichtsstoornis hebt
Fuck het WK. Destiny uber alles! @Dulle; check je spambox...maar dan nog, geen paniek. Zit een kwartier tussen de mijne en van iemand anders. Zijn vast veel codes.
Oh wacht, ik had eerder moeten posten. Direct nadat ik op de posten knop drukte edit: Oeps, screen is wat langer dan bedoeld. Ach, jullie overleven het wel.