Nah ze gaan heus wel een nieuwe game doen. Kan zo nogmaals weer FIFA zijn. Maar nu 15. Ze hebben een goede relatie met EA. En die Halo game is vam MS zelf. Heeft niet heel veel gekost en zo zorg je dat nog meer mensen Halo spelen.
Willen ze nou serieus beweren dat we van dit: naar dit gaan? : Want in de gameplay video van Halo 2....ziet het er niet zo uit...
Je ziet hetzeflde stuk niet in de video, maar zo mooi als die comparison pic is het niet: http://youtu.be/bAjzdd4uJtM
Flikte ze bij Halo 4 ook met die screens, dus zou kunnen. Maar ze kunnen met de Xbox One wel meer natuurlijk. We zullen zien!
Hoezo, gaan ze alles herinrichten hiermee dan? Of alleen grafische dingen? Als het tweede het geval is, wat is het probleem dan?
Beetje hetzelfde aantal als de anniversary van Halo CE in de Reach engine dus. Ik denk dat de meeste allang blij zijn dat ze überhaupt halo 2 weer online kunnen spelen. EDIT: Valt sowieso niet goed te zien in dat filmpje, want de compression is echt om te huilen.
Voor zover ik weet niet. Wat ik er nu van begrijp is dat we het volgende krijgen. Wat single player betreft: - Halo CE Anniversary - Halo 2 Anniversary - Halo 3 - Halo 4 Allemaal in hogere resolutie en framerate. Voor de multiplayer krijgen we: - Halo CE (met grafische kwaliteit van de PC-versie) - Halo 2 (met grafische kwaliteit van de PC-versie) - Zes Halo 2 maps in de Halo 2 Anniversary engine - Halo 3 - Halo 4 Ook allemaal in hogere resolutie en framerate.
Mkay, maar had de Halo CE niet Reach als MP i.p.v. de Halo CE MP? (dat kan ik me herinneren) Anyway, met 6 Halo 2 maps hou ik me ook wel zoet, zolang Zanzibar en blood gulch er maar in zitten.
Klopt, maar dat zou betekenen dat ze in principe Reach naar de One porten. Ik denk persoonlijk dat het teveel gevraagd is om alsnog alle halo 2 mappen te remasteren. Ze hebben al de gehele campaign geremastered en alle engines geport naar de One. Zeker als je kijkt naar andere re-releases, die meestal bestaan uit het alleen upscalen naar 1080P.
Ik had het ook een beetje verwacht dat Halo 3 ook de Halo 4 'treatment' zou krijgen. Maar die zullen we toch echt moeten spelen zoals hij op 360 eruit zag, maar wel 1080/60fps. Het zal wel even schrikken worden om die andere Halo 2 online maps te zien zonder de Halo 4 remaster.
Ach, ik vind het alsnog een geweldige bundel. Ik heb me ook wel goed vermaakt met de Halo 4 MP, al vond ik de maps wat tegenvallen.
Bedenk je wel. Halo 3 draaide op de geweldige resolutie van 640p met 30FPS. Dus je krijgt nu bijna een verviervoudiging van resolutie. EDIT: verviervoudiging ipv verdubbeling.