Hmm, misschien toch maar een 2e kans geven op de ps4. Ik vond het op de ps3 geen zak aan en werd moe van de repetitieve gameplay met die clickers en shit. Vond ze bloedirritant en dat bleef het meeste hangen bij mij waardoor ik het spel ook irritant vond.
Moest er zelf eerst ook even in komen. Maar na die eerste uurtjes blijf je spelen. Het verhaal is echt zo ontzettend goed gedaan. Zoveel van die dingen kom je niet tegen toch? Had ook totaal geen moeite om ze neer te krijgen. Vond het juist leuk om ze op zo'n leuke manier mogelijk dood te krijgen. Maar over het algemeen werkte, flesje op de grond zodat ze allemaal daarheen lopen en dan vervolgens er een molotov op gooien het beste. Mooie daarbij is dat ze dan in de fik staan allemaal en de rest van die andere gasten er ook nog eens op af komen en ze door het vuur lopen en die ook mee in de hens gaan Paar mooie bbq's gehad met maar 1 molotov bespaart ook nog es mooi ammo
Heb ook wel weer zin in een playtrough. Hopen op een upgrade van ND en anders maar uit de winkel plukken.
'PS4-versie The Last of Us te groot' Naughty Dog heeft de filmpjes uit de PS4-versie van The Last of Us op 1080p en 60fps draaien maar de grote bottleneck was niet de console maar de vraag of alles wel zou gaan passen op de gamedisc. Na flink passen en meten is het de ontwikkelaar uiteindelijk wel gelukt om de hoge kwaliteit voor de filmpjes door te voeren naar andere aspecten binnen het spel zoals verbeterde lichteffecten en modellen van vijanden. De ontwikkelaar heeft aangegeven niks te veranderen aan de basis van het spel, ze willen de PS3-versie zo goed mogelijk overbrengen naar de PS4.
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/gerucht-the-last-of-us-remastered-uitgesteld-tot-7-augustus/ Zoals ik al zei. Een gerucht
Zie het ja. Blijkbaar berichten ingetikt ipv geruchten of autocorrectie. Edit: En natuurlijk bedankt voor de inhoudelijke post slaat voor geen kut op de mogelijke uitstel iig
The Last of Us PS3 vs PS4 comparison (spoilers!) http://www.gamespot.com/videos/graphics-comparison-the-last-of-us-remastered-ps3-/2300-6419609/
Ik herinner me echt niet dat TLOU zo blurry was op PS3. Ik herinner me juist dat de game haarscherp was.
Komt in mijn geheugen wel overeen eigenlijk. Vind de upgrade ook minimaal te noemen. Aan de andere kant. Game zag er al fenomenaal uit voor een ps3 game
Inderdaad. Wel terecht hoor imo.. Toch wel een game die naar mijn mening een remaster verdiend voor de overstappers naar ps4. Like it or not. TLOU is een meesterwerkje
Inderdaad. Wel terecht hoor imo.. Toch wel een game die naar mijn mening een remaster verdiend voor de overstappers naar ps4. Like it or not. TLOU is een meesterwerkje
dit soort vergelijking vind ik altijd lastig beoordelen online wat is uberhaupt de kwaliteit van het filmpje,.. er staat bij de player alleen 'HD'.. heb liever even een downloadable stukje van de remastered op volle resolutie en framerate om het echt te kunnen beoordelen
Belachelijk dat ze die compare vol hebben met spoilers.. niet normaal. En ik mis gameplay beelden. Ik houd deze wel op mn ps3, heb alleen nooit de dlc gespeeld.