Heb even internet een beetje afgestruind aangezien ik type 1, 2 en 3 zie. Zelf heb ik 2, via een router dus, dat houdt in dat ie dus op 'Open' staat als ik het goed begrijp?
Nat 1: rechtstreeks kabelverbinding tussen router en gameconsole Nat 2: via andere router of hub verbinding met gameconsole
Nope. Type 1 lukt bijna niet...ik ken ook niemand die dit heeft. Ik heb ook directe kabel en heb ook type 2.
Verkeerd verwoord. ;-) Nat type 1: rock rechtstreeks verbinding met internet, dus geen router ertussen....
Vriend van mij heeft een ps4 gekocht. Maar nu wil hij code redeemen voor een maand plus. Maar krijgt steeds een vraag over cc gegevens invullen die hij niet heeft. Wat moet die instellen of doen zodat die vraag niet komt?
Is chatten bij jullie ook zo moeizaam? word er gek van... Berichtjes laden duurt minstens een minuut of 2. Aan mijn internet kan het niet liggen, we hebben hier 180mb van Ziggo.
Jep op beide de Vita en PS4 kan ik er ook niet op. Zal zo wel weer up gaan denk ik.. Trouwens, misschien is het handig om hier het algemene PSN Problemen topic van te maken?
PSN ligt er weer uit raar trouwens dat als PSN er uit ligt je dus je trophies helemaal niet meer kan bekijken op je ps4, krijgt alleen maar foutmeldingen
PSN loopt weer te fukken, berichten komen tering traag aan. Hoezo lost Sony dit niet op? Netwerk is echt bedroevend.
berichten zijn toch standaard drama? ik heb nog nooit een bericht meteen vanuit de notificatie kunnen openen kreeg gister een berichtje van Rickk en hij stond gewoon minuten lang te laden op 1 bericht ben dus maar even verder gaan spelen en heb na 10 minuten nog eens gekeken
Firmware 2.02 zorgt er onder andere voor dat berichten veel sneller op het scherm verschijnen dan voorheen. Dus is dat probleem ook opgelost..
Ook als je geen internet op je ps4 hebt aangesloten kun geen trophies bekijken. Dit vind ik wel vreemd, want soms wil ik gewoon offline kunnen spelen zonder dat ik perse online moet gaan en dan steeds verzoeken krijg van mensen
Ik kom al zo'n 5 dagen niet in het PSN op mijn PS4. Inloggen op m'n telefoon lukt ook niet in die app dus het ligt niet aan m'n PlayStation. Lekker weer dit, ik kan niks updaten ook zo. Heb het al geprobeerd via safe mode en andere accounts maar dat maakt ook geen verschil.. Iemand tips?