Zo te zien is deze game meer voor mij geschikt dat FH2. Ik ben benieuwt, al raak ik nooit meer de 360 aan dus ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik deze game ook totaal mis wanneer hij uit is.
Laatst wat beelden gezien maar was nog niet echt overtuigd. Een grote map kan leuk zijn, maar te groot is ook niet goed. FUEL vond ik te groot bijvoorbeeld.
Dat betekent direct dat je alle supercars in The Crew om moet bouwen naar een off the road voertuig. Met mijn punt over FH2 bedoel ik meer te zeggen dat je in FH2 gedwongen wordt om offroad te gaan. Dat is in de The Crew zover ik gezien heb niet het geval.
Naja als al je tegenstanders 2 kilometer afsnijden over een grasveld heb je geen keus. Cruisen zou ik ook nooit afsnijden maar als het om winnen gaat...
Daar in tegen zullen de physics van Forza waarschijnlijk wel beter aangepast zijn op het hele gebeuren als in The Crew, maar dat is een wild guess.
Ik snap dat gezeik over dat off the road niet echt. Je kan nu gaan en staan waar je wil, is het wéér niet goed. Je hóeft er niet doorheen te raggen. Leer sturen en blijf op de weg.
Zoals ik zeg, als je in een race als enige de weg volgt wordt je wel geforceerd offroad te gaan, zoals je ziet in die video. Niet dat mij het een reet uitmaakt, ik speel lekker motorsport.
Morgen start (blijkbaar) de closed beta van de PC versie. Doe maar snel voor de PS4 uitbrengen, Ubisoft! Ik wil dit spelen
Ondertussen een heleboel beta gameplay gezien. MUST HAVE !! Die game is zo ontzettend groots, er zitten zelfs bestaande circuits in op locatie waaronder Mazda Laguna Seca Raceway =D
Straten zien er beetje leeg uit kwa verkeer. Klopt dat ? Hoop dat er wel wat meer random verkeer in komt.