Vind r ook niet heel bijzonder naakt, maar als ze gewoon meer doggy gaat en dr billen laat zien is t ok. Voorovergehurkt op dr draak bijv. Naakt.
Denk wel dat het om Khaleesi gaat, anders had ze haar tetten wel laten zien in de scene met Daario (Huisman).
Nou goed dat gerucht was er voor seizoen 2 op tv was. Tijdens seizoen 3 is ze nog gewoon naakt geweest.
Dat gerucht was volgens mij later, toen de opnames van seizoen 3 bezig waren / klaar waren. Vandaar de "vertekening".
Enige waarde die ze toevoegt is naakt. Anders mogen ze haar uit de serie schrijven want nu is die shit over khaleesi zwaar boring.
Probleem is vooral dat er op dit moment niet zoveel spannende dingen bij haar gebeuren, in het boek vond ik het nog wel interessant omdat ze daar veel tijd besteden aan de manier waarop ze regeert en allerlei kleine details laten zien, in de serie is daar helaas niet genoeg tijd voor beschikbaar en willen mensen al snel spannende en schokkende dingen zien.
Heb 'm een paar keer in de winkel gezien, maar zag er erg matig uit. En volgens mij zijn er twee series, een reeks graphic novels en een comic reeks. De ene is gebaseerd op de serie en de andere op de boeken.
Kleine waarschuwing: ik keek net op youtube de Episode 9 recap (de previously on... die voor de komende aflevering zit) en als je er ook maar een beetje over nadenkt, is er heel makkelijk uit af te leiden wat er de komende aflevering onder andere gaat gebeuren. Dus ik zou iedereen adviseren om de 'previously on..' even te skippen komende aflevering!
zou je in een spoilertag/pm kunnen uitleggen waar je op doelt, ik had er namelijk naar gekeken, maar ik weet niet precies waar je op doelt.
Kan jij niet gewoon een keer je snaveltje houden? Dat is niet zo heel moeilijk lijkt me toch? Wat drijft jou, om je genotdoening te halen met 'spoilers' te plaatsen. Of te doen alsof je iets weet? Ik dacht dat je een dwangneurose had, om je speculaties of spoilers in een spoiler te plaatsen? Althans dat beweerde je in deze onderstaande quote. Jij verziekt gewoon op constante basis, het kijkgenot van meerdere mensen. Spoiler
Daar heb jij ook wel een handje van _0/ Beter post je hier gewoon niet meer met je domme hints en spoilers. Daar heeft niemand hier wat aan.