Van 16:25 tot 22:33. Het is gewoon Borderlands, Fallout etc achtig zoals anders mensen zeggen. Die 6vs6 MP is zoals ik zei een extraatje en niet iets heel groots van de game.
Dat is wel even een dikke domper. Versla ik die Spider tank in m'n eentje, het eind met melee, krijg ik niets. Niet eens een level up.
Ik heb echt zin om die Alpha te proberen! Nog even werken tot half drie en dan als een speer naar huis om de download te starten.
Mochten mensen niks te doen hebben, ik ben aan het streamen http://www.twitch.tv/maddmonkey21 edit: ik speel met warlock btw en zo'n alien ras
Oke, ik heb nu genoeg gespeeld, maar dit is echt niet mijn game helaas. Op elke planeet kan je bacons pakken en daarmee kan je een side-missie starten. Deze side-missies lijken heläas erg veel op elkaar. Tevens vind ik het jammer, dat je niet zelf naar een planeet mag vliegen.
Wij speelden net samen. Nu knalt de server er bij mij uit en zegt de game dat ik het niet meer mag spelen
De content is ook erg gelimiteerd in de alpha dus na 3 uurtjes heb je dat wel gezien (1 story-missie, 1 open ruimte met kleine missies en 1 strike). Wil nu nog een beetje kijken hoe de classes zijn, maar vind het verschil tussen Titan en Warlock (voor deze alpha) niet echt heel groot (allebei dezelfde type guns bijvoorbeeld). En man wat is die narration van Ghost raar gedaan. Mag echt wel effe wat meer pit en een wat minder hoog voorlees-gehalte hebben. Weet niet of het aan Peter Dinklage ligt, of dat hij alles heel traag zonder emotie moet voorlezen.