Deze game is cool, maar de multiplayer zou echt veel beter zijn als ze of ADS uit de muliplayer flikkeren of Bloom verwijderen. Door ADS vertraagt de gameplay veel te erg. Ik snap dat mensen ADS lekker vinden, dus zouden ze ook gewoon de bloom weg kunnen flikkeren zodat je niet meer hoeft te ADS'en op close range en is ADS natuurlijk nog steeds beter op de lange afstand. Dan zie ik mezelf deze MP nog spelen ook.
Ik heb op 4 april de beta code ingevuld op Bungie en tot nog toe niets weer vernomen (xbox one versie). Ik krijg dit te zien bij redeemed codes: Platform selection and Beta download code generation will be available in 2014. An email will be sent to your verified email address when beta download codes are available. krijgen jullie dit ook te zien?
Nope, ik word er helaas niet warm van. Alpha versie is geen versie om alles te checken of het wel een leuke game is ja of nee, daarvoor is de Alpha te klein en matig voor. Ik heb met Maddmonkey online gespeeld was opzich wel leuk, maar kloon van Borderlands. Borderlands in een Halo jasje.
That's it? Is er niet veel meer dan dat? Vorig jaar tijdens GC vertelde de ontwikkelaar ons dat ze gigantische toffe dingen van plan waren. Je zou je eigen spaceship krijgen en naar planeten kunnen vliegen enzovoort. Nou de video's die ik tot nu toe heb gezien, daar zie je gewoon een cutscene van de naar planeten vliegen. Zonde zeg. Zou te gruwelijk zijn geweest om je spaceship in te stappen en zelf naar planeten te vliegen, landen en dan exploren en schieten geblazen.
Valt mij tegen. Dit zou de end-all & HALO KILLER moeten zijn? Jammer dat de Alpha niet overtuigd. Had gehoopt dat jullie positiever over de Alpha demo zouden reageren.
Waarom Halo Killer? Is toch een anders soort game. Is alleen gemaakt door Bungie dan hoeft het toch niet gelijk head to head te gaan tegen hun laatste games?
Het is echt meer een saaie borderlands in een halo jasje. Andere klasse lijkt voor zover ik zie ook maar heel weinig uit te maken.