Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet of Star Wars weer 3rd person wordt?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hardline trailer bij MS show denk ik. Gameplay bij de EA show.
    En volgens mij livestreams als mensen spelen op de vloer zoals vorig jaar bij BF4 denk ik.
    En denk dat we gewoon een trailer krijgen van Star Wars en een van ME.

Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik neem aan dat ze een "Shared Services" afdeling hebben die zich puur bezig houdt met het ontwikkelen van de engine en code. De ontwikkelingen die ze maken met CTE kunnen ze gewoon 1 op 1 weer implementeren in Hardline, Star Wars en BF5.

1+1=3

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mirrors Edge

Ja er is gewoon het Frostbite team. Die ook veel doen met CTE. Dus zal allemaal wel meegaan naar andere games.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm auto skip dus. Switchen betekent dat iedereen in 3rd person blijft spelen omdat je dan kunt exploiten. Jammer kans gemist. Denk dat de verkoop veel hoger geweest zou zijn als het 1st person only was :mad:

CTE is juist gekomen met het oog op die games. Omdat de MP van BF4 niet goed liep en ze bang waren dat het de verkoop van de toekomstige games zou verpesten hebben ze het wel moeten doen. Het is niet zo dat de CTE is gekomen om de gamers te voorzien van een goede game helaas....

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wacht gewoon even af. In de andere Battlefront games was het ook prima. 99% was gewoon third person. Tenzij je moest inzoomen met een sniper rifle dan zag alleen de scope.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De andere SW BF games speelde ik niet omdat ze 3rd person waren. 3rd shooters online zijn gewoon crap en die speel ik ook echt niet.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zit in een Amerikaanse clan maar door het tijdverschil kunnen we vaak maar 1 of 2 potjes samen spelen voordat iemand weg moet. Ook hebben ze een US rented server, maar deze is tot een uur of 9 s'avonds vaak gewoon leeg. Kent iemand nog een leuk en actief Nederlands/Europees platoon op de Xbox One?

Ik zie de XBW members wel eens online en we spelen ook wel eens samen, maar dat zijn toch maar 3-4 spelers die regelmatig online zijn. Het lijkt me leuk om met een vaste groep wat vaker samen te spelen.

10. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor het eerst sinds lange tijd eens gespeeld zonder mijn vaste squad. Wat een frustrerend klere spel is BF4 dan zeg. Alleen maar dood ergeren aan team maten met een tactisch inzicht van een frikandel...wat een drama zeg!

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    3rd person vind ik juist fakking gruwelijk ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? Omdat je achter muurtjes kunt campen en alles kunt zien gebeuren. Juist door 3rd person wordt de gameplay zo traag. Iedereen is bang dat er achter het muurtje iemand zit. Er wordt veel behoudender gespeeld. Iets waar ik echt een hekel aan heb.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    EA/Dice hebben het op de E3 helemaal niet over Gragon's Teeth gehad? Had toch eigenlijk wel de release datum verwacht

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had de DLC al verwacht lol :)

15. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    voeg mij ff toe en kijk even in mijn friendslist, staat nog een aantal NLse BF4 spelers in die je vast en zeker kan toevoegen.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    had idd min of meer gehoopt dat ze met de DLC hadden gedaan wat ze met Hardline deden

17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Gebruiken jullie wel eens een supressor op een assault rifle? Ik vind dat totaal niet lekker spelen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen op tdm of domination. Toch alleen meer kleine afstanden en niet op de minimap verschijnen helpt super veel in die modes.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom vind je dat niet fijn?

Bij CQ is het vooral handig rond de vlaggen.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb de game nu ook, digitale versie. Nu blijft de install, niet de download, al een middag op 63% staan en 100% campaign. Irritant. Heb op forums gelezen dat dit gewoon zo lang duurt. Iemand hier ook last van gehad?

Deel Deze Pagina