Of je het merkt zal per spel verschillen. En je merkt het alleen als je beide consoles hebt. Ik heb BF4 op X1 en PS4 en daar is een best redelijk verschil tussen. Denk wel dat de verschillend kleiner worden over de loop van tijd.
Die poll is doorgestoken kaart ;-) En voornamelijk ingevuld door XboxOne eigenaren die vrije tijd over hebben terwijl de Ps4 bezitters gamen.
Haha, nee bedoel idd dat er gemiddeld 3x zoveel spelers online zijn op de PS4 dan op de X1 in BF4. Grote voordeel is eigenlijk alleen dat je meer keuze uit servers hebt. En ja voor mij is de PSN verbinding beter geweest dan XBL. De ping naar de EA server is een stuk lager en heb ook minder DC's. Beide op dezelfde kabel en IP in de DMZ host. Alle zelfde ingesteld. Stond er zelf ook van te kijken. Want op de PS3 was XBL >>>>>>>> PSN.
Ja ik ook. Want ik kan niet geloven dat het beter KAN zijn. XBL is altijd heer en meester geweest en ik ben altijd al voorstander geweest van betaald online gamen voor o.a. de support. Maar voor BF4 is het een best groot verschil voor mij. Andere multiplatvorm games heb ik niet getest/gespeeld.