Heb toch deel 2 opgepikt voor 11,50. Tutorial ff gespeeld. Die shit is fucking baas zeg. Combat is heerlijk, en biedt fucking veel goeds. Man deze game zit echt retestrak in elkaar. Laat staan deel 3.
Ja ik was over het algemeen beetje klaar met gaming, er zijn amper titels waar naar ik uitkijk (behalve de Pokemon Remake en Halo Master Chief Collection..maar dat zijn remakes en niet echt nieuwe titels), en had zeker niet verwacht dat ik nog een insane goede game in mn 360 mocht schuiven. Maar damn, het speelt echt heerlijk weg. Ik overweeg serieus om een PS4 of een One aan te schaffen puur voor deel 3.
Ziet er prima uit. Cameragebruik tijdens de dialogen doet mij erg aan Dragon Age en Mass Effect denken.
Is het een spel met belangrijke keuzes ? Anders moet ik ook nog maar eens door met dit spel. Eindelijk vakantie dus ik kan een hele boel inhalen !
Jup. En buiten dat zijn de keuzes ook echt belangrijk. Vergeleken met een Mass Effect, Dragon Age of Skyrim (zwart/wit dat maar goed) echt een stuk beter.
Inderdaad, was er al iets bekendgemaakt hoe ze te werk gaan? Sowieso eigenlijk een recap van alles nodig.
Good stuff. We already know it won't be 720p or 792p. That is so last gen CD Projekt Red talks about the different versions of The Witcher 3 – aiming for 1080p on Xbox One The Witcher 3: Wild Hunt will, at least, run at 900p. But developer CD Projekt Red has a loftier goal – reaching 1080p. Executive producer John Mamais told Eurogamer: As for the PlayStation 4, as previously mentioned, The Witcher 3 will run at 1080p. Sony’s console is “just a slightly more powerful machine”, but Mamais believes that eventually, “everything is going to be on both platforms running at 1080p.” And let’s not forget about PC – this will be the definitive version. http://gamingeverything.com/cd-proj...f-the-witcher-3-aiming-for-1080p-on-xbox-one/
Zijn er zoveel keuzes uit Witcher 2 dan die impact hebben om deel 3? Spoiler Nilfgard valt sowieso de andere landen binnen... de koningen gaan sowieso dood. Je hebt alleen zelf in de hand of je nog één extra koning afmaakt. Right? Of ben ik al zoveel vergeten?
Ben de laatste dagen flink Game of Thrones aan het kijken en het doet me vaak echt aan The Witcher 2 denken. Bepaalde personages, sfeer, de tentenkampen die je in seizoen 1 ziet van Tywin Lannister. Tof hoor.