[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Nice, ziet er erg goed uit. Hier moet ik maar een nieuwe conse voor halen. De vraag is alleen; welke :+

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht gerust op een PC versie?

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn dit ziet er echt heerlijk uit zeg.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En het speelt ook geweldig. Ik heb deze titel wel steeds gevolgd maar had niet verwacht dat dit zo tof zou zijn. Iemand zei hier al dat dit eigenlijk het gevoel heeft dat Halo 4 had moeten hebben en daar sluit ik me volkomen bij aan. Het is op bepaalde momenten ook moeilijk te geloven dat dit nog maar een Alpha versie is.

Fuck die hele Halo collectie, ik ga mooi aan Destiny. Halo heeft voor mij een heerlijke geschiedenis en daar hou ik het ook bij, tijd voor de nieuwe spellen.

Mensen die de Alpha spelen op de PS4 kunnen me toevoegen: CookieNL :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze Alpha heeft nog 20x meer content dan de Metal gear Solid pre game. :lol:

Heb al 10 uur erop zitten, niet normaal.

Het najaar voor mij ziet er als volgt uit.

- Destiny
    - Cod Advanced Warfare
    - Driveclub

En de rest zie ik wel.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die voertuig zweeft wel heerlijk hoor!
    Ben benieuwd wat de beta ons nog brengt.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    =(

wat dacht je van de content :+? Er is echt veels te weinig te doen :p

Waar je de meeste plezier op gaat hebben :) Waar spelen mensen op die je kent? Eigenlijk is er geen reden om een van de consoles links te laten liggen :p

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De halo 3 bèta had ook maar drie maps, net als 99% van de andere bèta's :+ Ik bedoel meer qua balance, graphics en "feel" van het spel. Dat verraste me wel.

11. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vraag me toch af hoe mensen deze game vergelijken met een Halo. Totaal niet vergelijkbaar. De SP van Destiny vind ik persoonlijk geweldig, de multiplayer een logisch vervolg op de weg die ze zijn ingeslagen met Halo:reach, maar dan 20x erger: een absolute ongebalanceerde drollenbak.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dat is juist kut, ze hebben beide goede dingen 8)

Een maat heeft een PS4, dus dat zou dan kunnen. Neig ook meer naar de PS4. Meh :+

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan zou ik voor de PS4 gewoon lekker gaan! Tenzij je Xbox exclusives moet hebben.

14. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
  15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de alpha gespeeld bij een goede vriend ik ben absoluut niet heel erg onder de indruk. Om te beginnen met graphics, niets speciaals. Ik en meerdere vrienden die het zagen vonden het als een 360 game in 1080p ogen. Lighting was er gewoon niet echt ook. Misschien omdat het alpha is, maar ik zie Halo 4 straks in 1080p nog wel mooier zijn dan dit.

Dan de gameplay. Guns voelen als Borderlands aan, maar bij lange na niet zo fun als Borderlands. De animaties van vijanden oogt ook nogal statisch allemaal. Nee ik heb er tot nu toe weinig mee allemaal. Ik zie gigantisch veel positieve reacties hier, maar als we het met Halo 4 gaan vergelijken...sorry maar dan vind ik dat Halo 4 veel fijner speelt en oogt. Dus qua controls en graphics. Destiny valt mij goed tegen op dit moment. En ik weet dat je het er niet mee mag vergelijken omdat het een exclusive is, maar Killzone bijvoorbeeld is wel vreselijk veel mooier. Alleen die lighting bijvoorbeeld al.....zo mooi in KZ en mist volledig in Destiny. Gameplay vind ik zelf ook echt niets speciaals. Ik ga hem denk ik niet halen...nog niet zeker.

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Killzone is misschien wel 8% in wereldgrootte als je het gaat vergelijken met de speelwereld en content voor Destiny.

Killzone heeft veel meer de ruimte om te leunen op graphics en daar de nadruk op te leggen.

Als Destiny met dexelfde graphics van Killzone grmaakt moest worden, hadden we 3 discs nodig en nog wat extra processors.

Ik vind dit juist vetter dan Halo. Als ik een keuze zou maken tussen Halo 4 en Destiny, dan wint Destiny "without a doubt" .

Halo 4 vond ik zo kut, na het uitspelen direct verkocht.

Hoe was Mobb?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom Halo vs Destiny steeds?
    Ik snap dat niet echt.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wij hadden er echt meer van verwacht, zowel graphics als gameplay. Ik kan me vergissen maar volgens mij zag de game vorig jaar tijdens E3 er veel mooier uit nog. Nogmaals...misschien omdat dit een alpha is, maar ik betwijfel dat wel een beetje. Ik vind de shootouts gewoon echt niet heel boeiend ook, de vijanden chargen vooral veel op je af en nemen niet echt cover. Het is absoluut niet de welbekende en prima Halo A.I.

Ik wou dat ik net zo entousiast als jullie allemaal kon zijn...maar so far, nope. De binnengebieden zijn totaal niet boeiend en ogen nogal 'dull' en nogmaals...waar de fuck is lighting? Buiten heeft het zijn momenten maar nah man....het oogt echt heel last gen maar dan in 1080p vonden wij.

Mobb Deep was geslaagd man. Super veel energie en gewoon alleen maar toffe nummers. Qua speelduur...was het zo zo. Een uur en 15 minuten was het.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt ZO niet mee eens... kijk al eens de screenshots door mensen hier gemaakt

Deel Deze Pagina