[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik haal nu alles digitaal deze generatie. Met name omdat ik de laatste jaren toch alleen games koop die ik echt wil hebben en waar je ook veel tijd in kan steken. En ze via US ook "maar" 45 euro zijn. Moet zeggen zat laatst even naar me digitale library te kijken die nu langzaam goed gevuld is. En moet zeggen had hetzelfde gevoel als ik op de plank zal kijken met disc games. Het ziet er wel cool uit als je ze allemaal zo in de libary ziet staan en je gewoon gelijk kan spelen als je wilt.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is niet echt boeiend nee, maar gigantisch kut? Ik snap echt niet wat je daar mee bedoelt.

Ik snap best dat het leuk is voor de collectie. Het is wat anders dan een digitale collectie. Alleen is het vaak ideaal met die sales om games binnen te sprokkelen voor weinig geld :) Hoeveel games ik wel niet voor een dubbeltje heb gespeeld de afgelopen twee jaar op die manier..

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gigantisch kut in de zin van dat ik geen hoesje en dergelijke heb. Opstarten en dergelijke is leuk ja, maar het boeit me echt niet of ik sneller nu de game opstart dan met kaartje.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    En dat is gigantisch kut?

Dat vind ik nogal overdreven dan voor een hoesje en dergelijke :+

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    En dit is precies de reden waarom ik toch meer digitaal wil kopen. Veel games interesseren me toch al niet meer en wil puur alleen de games kopen die ik ook echt wil. Jaren geleden kocht ik bijna elk spel, maar dat is echt drastisch verlaagd (smaak is heel erg veranderd) met de jaren:p

Snap de mensen heel goed hoor die nog waarde hechten aan een hoesje of het uitpakken, maar dat interesseert me eerlijk gezegd echt geen reet meer:+

Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ieder zijn meug jongens ;) Bij mij hangt het volledig van de prijs af. Heb liever een fysieke kopie maar als de prijs er naar is vind ik digitaal prima. Merk wel dat ik er op de een of andere manier minder emotionele binding mee heb... Denk ongespeelde steam library :+

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En dat je de game sneller vergeet of ook geen waarde aan gaat hechten zoals de emotionele binding van jou.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Steam sales en zo tellen niet :p die games ga je inderdaad bijna nooit spelen

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Mijn stats zijn inderdaad met recht treurig te noemen 8) Vind het trouwens jammer dat games steeds vaker zonder (of erg dunne) boekjes gereleased worden... Weet niet waarom naar kan enorm veel voorpret hebben van een mooi boekje :p

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja sorry ik schrijf vaak wat te overdreven haha.

Steam heb ik niet eens meer op mijn laptop staan. Speel de sale games toch nooit. Scheelt me ook wat euro's lol.

11. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Op Steam heb ik er geen last van hoor dat ik bijvoorbeeld 500 games heb:+ Ik heb er geen moeite mee om me in te houden ook al zijn er sales. Mijn favoriete gamegenre is gewoon heel erg veranderd. Eigenlijk speel ik alleen nog maar open wereld rpg's/action rpg's en heel soms een ander genre. Dat maakt het kiezen en kopen ook wel iets makkelijker.

Maar daarom zat ik er dus aan te denken om gewoon vanaf nu lekker digitaal te gaan.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou het gewoon doen mits je niet zoveel waarde hecht aan het fysieke. PlayStations Europese store is wel belachelijk qua prijzen, dan moet je echt voor de US store gaan.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony en MS moeten gewoon dit doen in je game library.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat precies?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer echt de hoesjes gebruiken als pic.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doe mij ook maar gewoon digitaal zelfs als het even duur is als de winkel versie

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En daarnaast zal ik nooit de mogelijkheid om games door te verkopen opgeven.

Buiten de luiheid-factor is er voor mij geen enkel voordeel aan digitaal.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Idd. Ja, digitaal is easy en ook best fijn om een game op te kunnen starten zonder uit je stoel te komen, maar het zal nooit op kunnen wegen om een game eventueel door te kunnen verkopen.
    Tenzij digi echt een 30 euro goedkoper dan op budgetgaming kan zal ik erover nadenken, eerder niet.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Door de PC ben ik zo gewend aan digitale games :+

Zal wel weer even wennen worden mocht ik een nieuwe console kopen.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het ook wel relaxed dat je niet eerst 40gig moet downloaden voordat je een game kan spelen.

Deel Deze Pagina