Ik moet toch echt deze game zelf even spelen, alles klinkt op papier erg tof en het ziet er allemaal prima uit maar ik kan het nog steeds niet plaatsen.
Niet teveel van verwachten. Gaat niet zo heel diep allemaal en is gewoon een leuk extraatje voor erbij.
Als het aan mij is gericht, leuker als Halo in ieder geval. Maar ik koop de game voor de immense SP die tegelijk ook co-op gespeeld kan worden. Mp is leuk voor erbij, maar zal niet de main-thing worden bij mij.
Was tegen jou inderdaad Ah prima, was ook mijn focus, SP>MP. Alleen maar beter als de MP ook nog eens goed is
ik heb het spel een klein uurtje gespeeld en het komt bij mij meer over als een co-op game die je evt ook in je eentje kans spelen. Of zit ik er dan naast. Verder onder de indruk van de opzet van het spel. Het komt er groots over. Verder snap ik maar al te goed waar het gevoel vandaan komt dat het een mix is van Halo (de fps elementen), Mass Effect (planeten afstruinen, de vijanden, sfeer) en Borderlands (co-op, looten, etc). Maar dat heeft erg netjes uitgepakt. De muziek is ook dik in orde en de skyboxes zijn bloedje mooi. Qua grafische presentatie (en ik denk dat Bigkabuto dat bedoelde), valt hij mij ook een beetje tegen.
Je ervaart het in dat opzicht meer als een Borderlands? Die kun je wel alleen spelen maar dat moet je eigenlijk niet willen?
Game of Destiny ? En die vragen naar de MP: De multiplayer vind ik echt heeeel matig. Ik ben dan ook niet van de PvP in games waar loot de doorslaggevende factor is. MP hoort balans te zijn en dat is er in geen enkel geval bij Destiny Niet erg, maar wel vrij nutteloze toevoeging.
Hoe meer ik de Alpha speel, hoe beter ik de game vind bevallen. De game is wat anders dan vooraf gedacht maar nu ik weet wat voor soort game het is merk ik hoe goed bepaalde onderdelen zijn. Ook de drie classes gespeeld; ga met de beta verder als Hunter met de Warlock als alt.