Best seizoen imo tot nu toe. Spoiler Stannis was awesome. Benieuwd naar Jon Snow. Carice keek hem apart aan. Brann zijn stuk was leuk maar weet niet wat ik ervan moet verwachten. R.I.P The Hound. Hij was toch awesome. Tyrion die even losgaat. Altijd goed. Maar Arya eindelijk naar Bravoos. Vind haar verhaallijn nog altijd het leuks eigenlijk. Hopelijk gaat Braavos tof worden. En oh ja. Khaleesi. Totaal niet boeiend verder. Dat lijkt meer op GTST. Laatste seizoenen schiet het met haar niet echt op.
Ik snap alleen even niet Spoiler Wat Stannis nou opeens achter the wall doet. Heb ik iets gemist uit een eerdere episode? Ik begrijp niet zo goed hoe hij over de situatie daar weet en wat voor baat hij erbij heeft om daar in te grijpen.
Spoiler Waarschijnlijk was het beter beschreven in het boek Ik gok dat hij het Free Folk leger wil gebruiken voor de aanval op King's Landing.
Heb je antwoord maar even in een spoiler tag gegooid. Misschien t beste om je post ook aan te passen voor de lieve mensen hier. en op je antwoord... Spoiler Dat dacht ik eerst ook, maar hij zag er niet echt uit als een man met een plan toen ie daar tegenover Mance stond. Ben wel benieuwd hoe dit in de boeken is beschreven eigenlijk, want ik vind 't op deze manier een beetje erg uit de lucht komen vallen.
Oeps, je hebt gelijk. Was het vergeten. Ik zal straks even de filmpjes van oeloeimanu bekijken, misschien weet ik het dan beter.
Held, helemaal duidelijk, thanks. Zoveel dingen die ik alweer vergeten was uit het vorige seizoen. Voor het volgende seizoen misschien eerst maar weer eens deze kijken
S04 was toch tot het begin van boek vier? S05 is dan rest van boek vier? Of wat ze daar überhaupt nog uithalen.
Net even nieuwe App gekocht voor mijn telefoon. Freaking episch. Meest epische gesprekken mee gehad met vrienden. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.richapps.hodorkeyboard.app