[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik vind meer custom decks ook wel een upgrade die snel mag komen. Maarja nu maakt het toch weinig uit , ik speel eigenlijk alleen maar arena. Ik kom er namelijk niet uit welke legendarys ik draft, ik wil eigenlijk een deck met ragnaros (class maakt mij niks uit) maar 't moet wel een sterk deck zijn.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet je control gaan spelen. Kan iedere class zijn. Zelfs Control Mage. Maar als je in de huidige meta control wilt spelen moet je Druid gaan spelen. Dan heb je keuze uit 2 decks:

Druid Watcher:

2 Keeper of the Grove
    2 Druid of the Claw
    2 Ancient of Lore
    1 Cenarius
    2 Sunfury Protector
    2 Ancient Watcher
    1 Big Game Hunter
    1 Harvest Golem
    2 Defender of Argus
    2 Chillwind Yeti
    1 Faceless Manipulator
    1 Cairne Bloodhoof
    1 Ragnaros the Firelord
    2 Innervate
    2 Wrath
    1 Mark of the Wild
    1 Healing Touch
    1 Savage Roar
    2 Swipe
    1 Force of Nature

Druid Ramp:

2 Keeper of the Grove
    2 Druid of the Claw
    2 Ancient of Lore
    1 Bloodmage Thalnos
    1 Big Game Hunter
    2 Harvest Golem
    2 Chillwind Yeti
    2 Azure Drake
    1 Stampeding Kodo
    1 Faceless Manipulator
    1 Cairne Bloodhoof
    1 The Black Knight
    1 Ragnaros the Firelord
    2 Innervate
    2 Wild Growth
    2 Wrath
    1 Mark of the Wild
    1 Savage Roar
    2 Swipe
    1 Force of Nature

Beide sterke decks tegen het goed doen in de meta.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dit deck geeft mij echt zo'n lekker evil gevoel}:] .. Helaas kon ik niet the black knight en Ragnaros craften dus ik heb the black knight gekozen en daarnaast heb ik ipv Ragnaros Gruul. Verder een geheel identiek deck.

Ik heb mij echt meerdere malen lopen opvreten als ik tegen dit deck speelde, echt de één na de andere legendary en na een tijdje zijn je removals op. Net had ik dat ook tegen iemand, hij had al een 6 damage fireball gebruikt, 2 x sheep en dan komt gruul nog even aanlopen en die is eigenlijk gewoon 5-6 beurten tot het einde van de game in leven gebleven. Uit wanhoop gooit hij er freeze op etc, maar dat helpt niet :lol:

Alleen de eerste paar beuren moet je een beetje geluk hebben met je card draw, eerste game verloor ik omdat ik 3 turns gewoon niks kon spelen :'-(

Laatst bewerkt: 14 jun 2014
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gruul gaat het niet doen in dit deck. Gruul is gewoon slecht en Rag kun je niet zomaar vervangen.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Rag moet ik dus nog even sparen, achja arena gaat steeds lekkerder. Gister avond ook weer 8-3 gespeeld, dus als ik dat een week of 2 intensief speel dan heb ik wel genoeg dust voor rag. Dan wissel ik Gruul voor Rag. Tot die tijd vermaak ik mij wel met Gruul, zometeen een foto van een sterke gruul en waarom ik 'm zo leuk vind.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gruul disenchanten zou ik zeggen. Welke legs heb je nog meer?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    disenchanten van legendarys wil ik eigenlijk niet meer doen, je krijgt echt veels te weinig. Je zou dan 4 legendarys moeten disenchanten om 1 nieuwe te maken...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet hier zien? Een hele slechte tegenstander? Of iemand die al 6 turns de kill aan het stallen is. Als mijn Rag op tafel komt is het de volgende turn ook voorbij.

Crap kaarten kun je gewoon weg doen hoor. Zeker als je iig 1 sterk deck wilt maken.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Een tegenstander die faalt met zijn murlock play deck :lol: ... En ja ik zat al lang te stallenO-)

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind jij gruul crap dan?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Rag doet 8 damage random zonder zelf schade te krijgen. En doet dat meteen nadat je hem heb neergelegd. Gruul wordt 9/10x direct destroyed. 10/10 zul je echt zelden in play zien door zijn ability. Hij is gewoon te traag en taunt kunnen hem gewoon stallen.

Rag wordt niet voor niks in zoveel decks gespeeld. Dat is echt een belangrijke kaart in dit deck.

Heb je verder nog crapix of golden die je kunt disenchanten om Rag te krijgen?

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas die optie heb ik niet :{, maarja ik denk dat ik sowieso nog wel tot rank 10 oid kom met dit deck. En ondertussen vooral veel arena doen en dust farmen:)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar had ik veel gouden kaarten, het één en ander gedisenchant en nu speelt raggie ook mee in 't team :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vooral als je niet veel kaarten hebt is het verstandig om gouden kaarten te disenchanten mits dit je totaal niet onder de 2 kaarten brengt (1 voor legs).

Je hebt Gruul toch wel uit het deck gehaald?

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Yupz :), liever Raggie dan Gruul :) en ik kan die andere kaarten ook niet missen. Neemt niet weg dat ik Gruul een heerlijke legendary vind. Waarom?
    1) speel 'm super late game en hij kan dodelijker dan ooit zijn omdat hij blijft liggen als de tegenstander alleen nog maar wat low tot medium minions heeft
    2) soft taunt, alles gaat op hem af dus je beschermt ook je eigen hero

Verder heb ik er wel een "band" mee omdat het mijn eerste legendary was en hij toender tijd toch nog voor best wat wins heeft gezorgd, niveau was toen ook wel lager.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dat doet eigenlijk iedere 7-8-9 mana legendary. En daarvan is Gruul gewoon 1 van de slechste.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cheating @DreamHack. Zeer triest. De match waarin het gebeurde had Amaz sowieso verloren. Maar leek in andere games een hoop codetaal te zitten...

Amaz heel erg benadeeld hier...

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Gewoon een retard in zn friendlist. RDU kan er ook weinig aan doen. Probleem ligt bij DH en Blizz dat ze er geen oplossing voor vinden.

Hoor nu wel rumors dat RDU het hele toernooi berichten kreeg. Het zou zomaar kunnen dat goodluck code is voor tegenstander heeft lethal in hand. Blizzard moet snel iets hierop verzinnen als ze van HS een esport van willen maken.

edit:

Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mn nieuwe constructed deck!

Deel Deze Pagina