1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525

    Iemand die nou weet wat de muziek is op het eind? Staat niet op de ost van seizoen4 als t goed is.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Gezien de views van dat filmpje en de uploader, denk ik dat je het beter even in de comments kan vragen op YT zelf. Op die manier heb ik ook al meerdere titels, voornamelijk themes, gekregen. Meestal heb je binnen enkele uren, soms zelfs na een paar minuten, het antwoord al. :thumbs:

    En mocht je het weten, post het maar even, wil het stukje muziek zelf ook even luisteren.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik heb het al 3 weken geleden gevraagd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dat wist ik niet. Nou ja, even wachten dan tot iemand anders het wel weet. Misschien gewoon even random ergens anders vragen, en specifiek deze scene noemen. Op die manier zou je ook nog wel eens een antwoord kunnen krijgen wat je zoekt. Soms helpt het om bij andere GOT filmpjes zoiets te vragen. Maar goed, beste is natuurlijk onder het specifieke filmpje zelf.

    Of probeer via Google eens:
    Music tyrion oberyn scene, dan moet je wel een eind kunnen komen.
    :thumbs:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Allemaal al gedaan, anders vraag ik het hier niet. :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Het kan toch ook zijn dat je op meerdere plekken tegelijk vraagt. 8)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toffe ep maar met 1 ding had ik toch wel erg veel moeite:

    Mance heeft een leger van 100.000 man. John Snow wandelt zo zijn kamp binnen en staat voor zijn neus en Stannis heeft genoeg aan een paar 100 of 1000 paardjes, staat ook binnen no time voor zijn neus en heeft ook zo het hele leger overmeestert. Eeehh wut?! 8) Ep na ep wordt er gerefereerd aan zijn machtige leger en zonder noemenswaardige slag of stoot ligt het leger op zijn knieën. Weird.

    Verder:

    Tof detail dat die gecastreerde direct inzag dat hij wel mee moest op het schip toen hij door had wat Tyrion had gedaan. Verder ontwikkelt Ayra zich echt te gek, ze krijgt steeds meer een duistere kant. En natuurlijk zielig voor de draakjes om ze zo daar op te sluiten :+
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet eens met bovenstaande, als je goed keek
    Wordt het hele leger ingesloten van voor en achter, voor met paarden en achter een groot leger
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht al die tijd dat ik gespoilerd was voor de finale. Achteraf wel deels, maar mijn spoiler klopte gelukkig niet met de uitkomst, ha. :+

    Ik vond het wel een toffe finale. Prima afsluitingen en weer genoeg nieuwe lijntjes open.

    Waarom deden ze niet die bestorming van Stannis in ep 9. Dan had je nog een toffe afsluiting. Mance was trouwens wel een baas met Jon.

    Ik vond het verhaal van Bran ook eindelijk pas interessant. God, wat gebeurde daar weinig.

    10 maanden :mad:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mance heeft 100.000 man 8) Stannis zijn leger was toch gedecimeerd? Waar trekt hij zo even de mankracht vandaan? En daarnaast: In alle verhalen wordt het free folk constant afgeschilderd als erg sterk, doodeng, meedogenloos etc. Ze hebben zelfs reuzen, mammoeten, dat vreemde volk met die scars en ga zo maar door....

    edit: bijzonder nieuwtje van Mance:

    ze willen zelf ook schuilen aan de andere kant van The Wall. Daar stond ik wel van te kijken

    Hier meer info.
    http://www.vulture.com/2014/06/game-of-thrones-explainer-stannis-season-4-finale-the-wall.html

    Ook wordt er aangegeven dat het leger van Stannis
    Nog maar 4000 man sterk is. Al hebben ze blijkbaar 10.000 man extra ingehuurd.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar,
    Stannis heeft een professioneel en goed uitgerust leger. Wat Mance heeft is eigenlijk meer een volksverhuizing dan een leger. Die 100.000 waar hij mee dreigt zijn ook vrouwen en kinderen en alles er op en eraan.

    Mance en de windlings zijn eigenlijk niet op oorlogspad maar gewoon op de vlucht want Winter is coming
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In 1 van de vorige afleveringen gaat Stannis naar The Iron Bank om geld te lenen zodat hij The Golden Compagny kan huren, een leger van 10.000man. In die scene zien we echter niet of hij ook geld mag/kan lenen van The Iron Bank maar ik denk aangezien hij met zoveel man achter The Wall komt dat dit gelukt is.

    Ik denk ook dat Mance aan het bluffen was met zijn 100.000 man army en dat het werkelijk misschien maar 20-30.000 is waaronder vrouwen en kinderen.


    Stannis wou koning worden om "the Realm" te redden maar dat lukte niet dus nu gaat hij "the Realm" redden om koning te worden. Hij krijgt nu veel meer support van het gewone volk na zijn helden "daad" dan wanneer hij de troon met geweld wil krijgen zoals de slag bij Blackwater
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heerlijke finale van een uitstekend seizoen!
     
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    deanerys moet de jade star badge halen, zodat ze haar draken kan besturen.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    :+

    Over de troon en random thoughts:

    Stannis zal hem nu wel pakken. Cersei en Jaime willen samen chillen, en Tommen mag geen gevaar meer lopen van Cersei. Lannisters out for now.

    Heel benieuwd naar Tyrion/Arya/Khaleesi, die allemaal naar elkaar toe lijken te bewegen. Verder geen afsluiting meer gezien van de Boltons, maar die zijn alleen nog maar op weg om de Iron Islands te pakken toch? Valt daar verder iets te winnen?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Waren de Boltons niet op weg naar Winterfell?
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, toch. Nieuwe King of the Norths?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Winterfell hebben ze toch al?
    Benieuwd of we meer van de Martell's gaan zien. Meer awesome personen zoals Oberyn graag.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kreeg bij deze ep echt een sterke Demon's Souls vibe mee! Love it
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ze hebben het platgebrand inderdaad, ze willen nu waarschijnlijk er weer een fatsoenlijke nederzetting van maken.
     

Deel Deze Pagina