Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ze waren ook met een nieuwe bezig waar ze vorig jaar nog een kleine teaserpic van lieten zien. Maar ja...zal nog wel even duren als we eerst WEER een remaster krijgen.

Ik las dit trouwens op een andere forum en dat wist ik dus helemaal niet. Dacht dat het een andere reden had. Wist ook niet dat 1080p/60fps voor Ghosts bevestigd was en alle shit eigenlijk door DRM reversal kwam.

Ik dacht altijd dat MS gewoonweg te snel de Xbox One op de markt had gebracht en dat ontwikkelaars echt aan die dev tools moesten wennen. Ze hadden ook nooit met die DRM shit moeten komen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2014
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Snap ik niet helemaal. Dus omdat er DRM op zat deden de developers 900p op MS te pesten? Want qua prestaties heeft DRM toch helemaal geen invloed gehad?

3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Eerlijk gezegd heb ik dat idee ook.
    Dashboard is nog lang niet af, blijkt ook wel met hun maandelijkse updatesveel dingen worden nog niet ondersteund zoals divx, althans bij mij werkt het niet.
    Heb meer het idee dat de one voor 75 % af was en Microsoft de boot ket Sony niet wilde missen.

Neemt niet weg dat ik er ontzettend veel plezier mee heb

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft alleen nog niks met DRM te maken. :)

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    8) Sleeping Dogs was echt een toffe game! Oké ik hoef ook geen remake, maar dat hoef ik van geen enkele game (behalve onderhand FFVIII). Maar Sleeping Dogs een B game noemen =( (en hij is sowieso beter dan AC IV, op current gen)

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG] Haha

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lame..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals verwacht toch? We hadden het er laatst nog over. En liever locked 30 dan 60 unlocked als je drops niet kunt voorkomen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat meer over dat het lame is dat dus current gen het allemaal tegenhoudt

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fuck Xbox360 en PS3. Dat ze maar snel overgaan op current-gen only. Last-gen is zó 2012.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel nog zo nu en dan GTA op de 360 (zoals ik het vandaag wou proberen), maar man man man wat is dat ding toch ontiegelijk traag zeg :emo: inderdaad, opzouten met de last-gen.

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd.. Maar zolang Microsoft/ Sony het blijven ondersteunen dan gaan we nog niet echt volwaardige Next-gen games zien.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij ging de PS3 de doos in zodra ik met m'n Xbox One kwam binnenwandelen.

14. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    heb je soms niet de gedachten om de PS3 weer even aan te sluiten?

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik. Keer gedaan om BF3 met wat vrienden te spelen. Heb nog steeds hoofdpijn.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha :+ er wordt telkens gelet op 1080p/60fps, maar alleen de snelheid van het systeem is al voldoende om naar de next-gen over te stappen :) Daarnaast zijn alle games veel soepeler én kan je terug naar het dashboard zonder dat de game stopt (iets dat ik echt heel fijn vindt) en er is eigenlijk geen reden om niet over te stappen. Maar probleem is dat de mensen waarmee ik vaak online ben, die ervaring nog niet hebben. Ik praat dus telkens tegen een muur wat betreft overstappen :p

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook daar hebben we het nog over gehad. Maar dan in positieve zin. Dat de dev 2 versies maken. Denk dan dat een dergelijke game een te grote release is?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik heb alles nog aangesloten en speel met veel plezier op de PS3. De PS4 hapt nog steeds stof (uitzondering was een uurtje Destiny). Gameplay > graphics. Op de PS4 is imo nog steeds bijzonder weinig gameplay aanwezig.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heb ik ook gedaan :) ik gebruik m'n One dagelijks en gebruik m'n 360 1~2 keer per week max.

Deel Deze Pagina