[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah straks met preloaden is dat geen probleem meer eigenlijk. Dan heeft het het voordeel dat je gelijk in de ochtend kan spelen zonder de game te halen in de winkel of te wachten op de post en zit je niet in de stress of de game is uitverkocht.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    7 tientjes is me dan toch iets te gek, snap het probleem van ff wachten en zo 30euro in je zak steken niet zo.
    (offtopic vette TD quote in je sig :))

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    7 tientjes? Ik betaal 45 euro voor mijn digitale games. Zo gedaan via de US store. :)
    En bedankt. :)

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    TD= True Detective?

Jep. Briljante 1e seizoen ever..

Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vooralsnog koop ik mijn games fysiek. Hoofdreden is dat die games over 20 jaar ook nog zeker weten games zijn. Dat kan je van digitale games niet met zekerheid zeggen.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vind de Last of Us upgrade naar next gen best meevallen. Toen ik vandaag de next gen upgrade zag van GTA 5... damn, dat ziet er stukken beter uit! Dit is niet zomaar een HD port mensen. Nu nog hopen op een stabiele framerate. Ben blij dat ik op deze versie heb verwacht.

7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Fysieke games all the way. Mn HD staat over 2 jaar vol genoeg met psn games, en speel toch vaak maar 2 AA games per keer.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    En ik baal dat ik 'm al op de last gen heb gespeeld. :mad: Ziet er inderdaad super kewl uit!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ziet er echt bizar veel beter uit. Ik weet alleen niet of ik het spel nou nog een keer ga spelen alleen voor de betere graphics. Voor mij geldt ook: balen dat ik hem last gen al heb gespeeld.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga hem ook niet halen dit jaar. Denk dat ik hem wel eens haal over een paar jaar wanneer GTA kriebel weer begint dat je weer eens een GTA wilt spelen. Dan is deze perfect.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de last gen nog steeds super mooi hoor :) Hoef het ook geen tweede keer te spelen.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis zowieso niet mijn game, maar DAMN.....wat een pracht! _O_

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik moet nog maar zien dat het er zo mooi uit gaat zien

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    R* zegt dat t ps4 footage is en ik geloof ze.

Hebben normaal gesproken altijd erg eerlijke trailers

Zij hoeven hun games ook niet te oversellen natuurlijk

Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is inderdaad wel een enorm verschil. Maar om eerlijk te zijn heb ik het op de Xbox 360 niet eens uitgespeeld, dus tja...

The Last of Us maakte veel meer indruk op me als spel.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat klopt, Last of Us is ook een heel unieke en speciale game. Maar die heb ik al op de PS3 uitgespeeld. Ik vind de grafische upgrade te minimaal om hem nog een keer op de PS4 te gaan spelen.

Hoop ook dan bovenstaande materiaal van R* geen onzin is, zoals de vergelijkingstrailers bij LoS. Daar werd de current gen versie extra blurry neergezet, zodat de next gen versie daar mooier tegen af steekt. Slechte zaak wat mij betreft. In de GTA trailer ziet de current gen GTA er nog steeds prima uit (wat een prestatie trouwens op de oude consoles als ik die beelden zie), de nieuwe versie ziet er alleen nog een stukje beter uit. :)

17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Account aangemaakt en damn wat een verschil vergeleken met de NL store. Staan veel meer demo's op en games zijn idd veel goedkoper. Er zijn daar nu ook veel meer sales gaande.

Zo kan ik bij een shop 50 dollartegoed kopen voor 37,36 euro en van dat bedrag kan je bijna nieuwe games kopen in de US store. Nieuwe games kosten daar 50 a 60 dollar. Nou koop dan 2x 50 dollartegoed voor 74,72 euro. Voor dat geld koop je hier in de NL store 1 nieuwe game en dan hou je nog een paar euro over. In de US store kan je bijna 2 nieuwe games kopen van dat geld.

_O_

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe heb je zo'n USA-account aangemaakt? Als ik naar http://us.playstation.com/ ga en een account wil aanmaken krijg ik vervolgens een Nederlands scherm.

En welke shop is dat?

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik maakte eerst een US mail aan en heb vervolgens via de site een nieuwe account gemaakt. is echt zo gebeurd.

het is gewoon de PlayStation store of bedoel je dat niet?

20. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt dat dan? downloaden jullie de game met jullie us-account op de ps4, en spelen hem dan vervolgens met jullie nl-account of hoe moet ik dat zien?

Deel Deze Pagina