Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Het is zeker handig! Maar ik vind dat mijn wapens er dan een stuk zwakker op worden. Range is vanzelfsprekend maar heb het gevoel dat mijn wapen dan ook meer stuitert.

Bij welke weapons en welke attechments gebruiken jullie een suppressor?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen meer HIP spread als je stil staat. Ik meen 20%. Verder heb je minder range omdat de muzzle velocity met ca. 300 m/s afneemt.

Ik gebruik amper een silencer. Af en toe als ik SpecOps ga en probeer acher linies te komen. Maar normaliter niet.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja speel soms op Zavod spec ops class met een supressor. Goede map daarvoor. Andere maps zijn net iets te groot voor een supressor. Of te klein zoals Lockers omdat je dan altijd wel gespot bent.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus dat het geluid van veel wapens gewoon een mooi geluid hebben. Ben altijd veel een voorstander van de harde geluiden geweest :+

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt het dat BF4 eruit ligt? Ik krijg een melding dat ik niet kan connecten met de es servers

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn met een update bezig.

7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Sinds CoD4 speel ik nagenoeg altijd ZONDER supressor, de eerste reden is de sterkte en range van mijn wapens en de 2e reden is dat ik er voordeel uit haal dat ik op de minimap kom. Ik weet dat ik er op sta en ik weet dus ook dat iedereen als mieren op mij afkomt.(bij CoD zat er ook altijd een lichte vertraging in de minimap waardoor ik altijd net ergens anders stond alsdat de tegenstander dacht)

Tegen 'goede' spelers of een squad is het echter wel zeer handig zodat je wat meer undercover bent.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voorbereiding voor de DLC?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel ja. :)
    Al zie ik hem nog niet heel snel verschijnen. Misschien over twee weken. Eerst moeten nog een datum geven en dan komen ze met wat trailers. Daarnaast loopt de Hardline beta nog tot 24 juni en mij gevoel zegt dat DT pas daarna gaat komen.

10. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand van jullie het volgende:
    Ik heb een hele tijd terug gehoord dat wanneer je de 360 versie van BF 4 kocht, dat deze zodra de one uitkwam, te upgraden is naar de one versie.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Graag hoor ik van jullie.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was te upgraden ja. Daarvoor ben je nu te laat ;)

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    naar mijn weten is dat niet meer mogelijk. Ik geloof zelfs dat dit enkel mogelijk was op de Playstation. Premium en je stats neem je daarentegen wel gewoon mee.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kon in de eerste maanden dan voor 10 euro ofzo upgraden naar de One versie. Maar dat is allang afgelopen. :)
    Wat wel nog kan is is dat als je BF4 op de One haalt en je gebruikt dezelfde gamertag als op de 360 dan kan je je stats van BF4 op de 360 overzetten naar de One.

Edit: Wat de rest zegt.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel vreemd aangezien de X1 hier nog niet officieel uit is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kon ook niet hier in Nederland volgens mij. Wel bij MM in Duitsland etc. :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar dan kan misschien wel nog komen?

DT laat wel lang op zich wachten. Zou toch eigenlijk begin juni komen. Of werd iig toen verwacht?

Is er ook al een release date voor Hardline bekend?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat ze dat nog een keer gaan doen. BF4 is dan ook al een jaar oud etc.
    DT zou ergens in juni komen was het gerucht en Hardline komt 21 oktober.

18. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb even iets heel vaags. Ik ben reeds in het bezit van premium, alle uitgekomen expansions gekocht maar ik kan ze niet meer spelen. Bij m'n account geeft hij aan dat ik premium heb en in de store dat alle expansions geïnstalleerd zijn, maar in het spel zelf geeft hij aan dat ik ze mis. Wat nu? Haha.

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb een vraag die waarschijnlijk al tig keer is beantwoord:

Ik heb Battlefield 4 op de Xbox 360 gespeeld en Battlefield premium heb ik gekocht van uit de Nederlandse Microsoft store.

Ik ben van plan om volgende week in Duitsland een Xbox One te halen met Battlefield 4.
    Het spelen van Battlefield 4 zal geen probleem zijn, maar ik las iets over DLC dat vaak wel regio gebonden is. Levert dit problemen op voor mijn Premium?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina