Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan alleen nergens die DLC vinden waar je het over had. Wat kost dat dan? Of zit die er al bij?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Switchen van regio maakt niet uit. Je games gaan gewoon mee steeds en kan je op alle regios spelen. Enige wat is. Is als je zeg maar de game haalt op de US store en je haalt hem van je HDD af en je wilt hem opnieuw downloaden dan moet je hem wel weer downloaden op de US store. Want je hebt hem daar gekocht toen. Op die andere vragen is het antwoord allemaal. Ja. Gebruik zelf US store. Zie geen reden om het niet te gebruiken. Alles werkt en kan zo goedkoop aan games komen. Zie ook geen reden nog om straks te switchen naar NL regio eigenlijk.
    M.b.t giftcards. Eerst konden we direct op de Xbox betalen via paypal en een fake US adres. Maar dat is geblokt daarom gebruiken we nu gewoon giftcards. Zelfde idee eigenlijk alleen moet je iets meer doen. Paypal en euro's is geen probleem btw.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij zit die er al bij, moet je even goed kijken bij de omschrijving, anders heb ik het gezegd :+ en zit die er niet bij.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ahh ok, thanks.
    Moet ik me nog even goed bedenken voor welke regio ik ga. :+ Ik weet dat US goedkoper is, maar het gemak van PP is ook wel wat waard! :p Ik zie wel.
    Heb je misschien een linkje van waar je die cards koopt? Ben ik goed voorbereid.

    Ahh, niks zo leuk als nieuwe consoles kopen. :cool:

    ik had ook de Day One in bestelling staan bij Bol, en ik moet zeggen dat ik die achievement en controller wel een beetje ga missen, haha :D Niet zo erg dat ik er meer voor ga betalen, maar toch. Het was leuk geweest!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij de MS store zelf. Daar moet je wel iets meer doen zoals een fake us adres invoeren etc maar voordeel is dat je nog een klein beetje goedkoper uit bent omdat je ook dan een non tax staat kan kiezen. Hier staat alles in de opening post. Of je haalt giftcards via Target ofzo. Iets makkelijker maar net een tikje duurder (niet veel)

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172847
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, dat is top. Hopelijk volgen er op deze manier meer games!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo nu al weer die Xbone. Niet de moeite waard om op die controller te wachten?
     
  8. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb de mijne nu 3 weken en heb er totaal geen spijt van, snap gebruik ik heel veel, zeker nu met het wk heerlijk gamen en voetbal gelijktijdige kijken.

    De kaartjes kopen in de ms store is heel gemakkelijk en zeker met de koers heel leuk voor ons, let wel goed op dat je kiest voor digitale download en niet zo dom als ik het laten versturen naar mn fake adres
    Al heb ik wel netjes mn geld terug gehad omdat het niet afgeleverd kon worden.

    Kortom, ik kan iedereen aanraden gewoon te importeren
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En gewoon regio op US zetten en houden. Heerlijk goedkoop games aanschaffen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij vindt van wel dan? :+

    Die Day One wat ik in bestelling heb is met Kinect (duh), maar ik had wel net te laat besteld om gebruik te maken van de beloofde 2 gratis games erbij. Waardoor de Day One geen extra waarde meer heeft. Niet de extra €100 meer waard.

    Eerst wilde ik wachten tot september, maar gezien de lawine met games in oktober vond ik het een prima idee om de kosten wat te spreiden en de Bone nu al te verwelkomen tot de familie.
    Gelukkig is het gewoon bij de Mediamarkt. Anders zou ik het niet hebben aangedurfd om te 'importeren' :+ Ik ben daar best een watje in, als het gaat om hardware.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh die games zitten niet bij jouw preorder. Dan meh.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, blijkbaar moest je voor xx augustus hebben besteld? Lame :mad:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verkoopt MM ook al zonder Kinect dan?
    Hopelijk niet te duur ook?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    409
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    399 zelfs!
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar komt die heilige dag vandaan. :+
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Een van de redenen voor mij was om nu al te switchen was dat ik niks meer te doen had op de 360, zat wot te spelen en dat had ik na een week gezien.
    De beloofde 2 spelen waar we in ik meen eind april wat over zouden horen was verdacht stil dus weet je wel wat er gaat gebeuren.
    Nu hebben we nog 3 maanden games with gold voordeel op de one en seasonpassen voor een leuke prijs :D
    Ook vond ik 518 een prima prijs voor de titanfall editie en kon ik een groot deel van mn game collectie en 360 verkopen voor een leuke prijs dus was de keuze heel makkelijk
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik wacht nog steeds tevergeefs op Neckermann :+

    Die gaan toch niet leveren, dan ga ik wel in september beslissen welke console ik ga nemen.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die kortingsbon moet je toch echt achteraan hoor. Mijn kortingsbon verloopt gewoon eind deze maand :-s

    Maar als je op PS4 drukt op hun site krijg je helemaal NIETS. Nu moet ik dus gewoon weer PS+ aanschaffen terwijl ik al voor anderhalf jaar nog heb xD
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik neem de gok gewoon. Mocht ik geen One en 35 euro krijgen, zo zij het. Ik hou wel van onmogelijke dingen :+
     

Deel Deze Pagina