Alpha naar Beta had ik ook niet anders verwacht, maar zou wel leuk zijn als je van de Beta alles mee kunt nemen.
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Gebeurd nooit meer echt eigenlijk. Al vind ik het niet erg. Gewoon weer lekker op nul beginnen net als iedereen. Met de Beta kan je wel alvast een goede keuze qua classe welke je leuk vindt etc voor de volledige game.
Heb niks met Warlock eigenlijk. Magie etc. Keuze gaat voor mij tussen Titan en Hunter. Leun momenteel een beetje richting de Titan samen met Exo race.
Ach, magie is het ook niet echt...gewoon biotic powers. Denk dat juist warlock op hogere levels leuk zal zijn...
Hij heeft ook te weinig armor voor mij. Jump liever gewoon vol in het gevecht hehe. Daar is de Titan wel handig voor.
Heb je het al gespeeld dan ? Je kan een stuk beter oordelen nadat je dat gedaan hebt. Zoals MAD al zei, het is helemaal geen magie. Je hebt alleen een vclusterfuck granaat en een bal die je afschiet ipv dat naar voren jumpen wat de titan doet. Ik vond de titan maar saai eigenlijk maar het verschilt niet zoveel
Oh dat is niet echt te lezen dan. "vol in gevechten springen" heb ik nooit kunnen doen met welk poppetje dan ook Maar ik vind het verschil in de Alpha ook echt heel weinig. Denk dat je pas op latere levels daar meer over kan zeggen.
Ga je nou alles letterlijk nemen? Met de Titan class kan je meer op de frontlinie spelen met name door zijn armor waar je Warlock toch iets meer op afstand moest blijven. Ik noem het "magie" omdat het een beetje de "magie" klasse is van Destiny. Van wat je ook vaak ziet in andere games. Zelfs Bungie zegt het.
Tussen haakjes ja maar ik zeg alleen dat ik het verschil te verwaarlozen vond. Hoezo neem ik dan alles letterlijk?
Je begrijpt toch wat ik dan bedoel met magie klasse. En je neemt "vol in gevechten springen" ook iets te letterlijk.
Niet juist andersom? We zitten toch nog in een soort testfase, dus waarom niet doorgaan met je characters in een nieuwe fase. Zie eigenlijk zelden dat je iets van de Beta naar full game kan meenemen (meer een ribbon/title/item als 'aandenken'), maar niet je char. En de levelcap is ook zo bereikt met een nieuwe char; die is maar 20.