1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dus voor deze gelegenheid zou ik gewoon even kunnen switchen naar een ander land? yayy
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou ook kunnen ja, al hou ik hem gewoon op US omdat dat makkelijker is :). (en met dat ding werkt m'n upc box tenminste :+)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is natuurlijk opzich wel gemakkelijker om het constant op 1 land te houden, maar ja. Ik ga geen 5 dollar betalen als ik maar 1 nodig heb :+ Of er moet nog iets leuks te koop zijn voor de resterende 4? :p
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1 dollar is idd even lastig.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt vast wel weer iets waar je die $4 voor kunt gebruiken toch? Ik betaal zelf met CC, maar ook daar is het minimum $5. En pas vanaf $10 kan ik gepast betalen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vast wel, maar ik vind het altijd veel fijner om gepast te betalen.

    Ik zie alleen niet de optie om Paypal toe te voegen bij de Ierse marketplace, alleen CC. (ook al herkende US wel gewoon mijn PP account)

    edit: Ok, via settings gaat het zo te zien wel. Het stond er gewoon niet als optie bij de pop-up.
    Wel weird dat ik het opnieuw moet invoeren, ik zou denken dat het niet per locale zou moeten maar per account. Mja.


    Pff, gewoon toch een 6 dollar gift card genomen. :p Neem ik maar gelijk die twin stick shooter erbij.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds de nieuwe (Preview update) is de X1 zo traag als stront geworden. Logt niet automatisch meer in en krijg zwart beeld. Druk ik op de guide button kom ik gelukkig wel in de dashboard terecht, maar dit hoort niet haha. Iemand hier ook de zelfde probleem?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Additionally:
    "We're aware of an issue affecting a small number of users who have updated to 1407.140619-2200 where upon powering on or resuming from standby, the console may show a black screen with the Xbox logo and not proceed. The team is aware and working on a resolution. In the meantime, we have two workarounds to get you back in the game:
    1.First, try pressing the Xbox button on your controller. For most, this will resolve the issue as you will be taken to the Home screen. \
    2.If the Xbox button doesn't work, press and hold the power button on your console for 10 seconds until it powers down. At this point, you can power back on and you should then start normally at Home.""
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, was ik al achter gekomen. Heb jij er ook last van?
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197


    Fanatieke gamer zullen we maar zeggen
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meer iemand die niet weet wat hij moet kiezen en dingen maar 5 minuten leuk vind...
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb de update nog niet. En gebruik ook geen standby. :)
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Heb de update ook nog niet en handmatig updaten gaat dit keer niet...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben je waarschijnlijk nog niet aan de beurt. Ik krijg hem ook nooit op de eerste dag.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is wel even wennen zo zonder dedicated Share knop. :+ Dus, Xbox, record that werkt natuurlijk niet. Is dan de enige manier om opnames te maken door de Game DVR te openen? Moet ik die ook gesnapperd houden? Of mag ik die ook op de achtergrond houden?
    En waarom zegt ie nu Sorry, we couldn't record that. Moet ik altijd handmatig een startpunt aangeven? edit: Nee, dat werkt ook niet.

    Neemt ie zelf filmpjes op bij iedere achievement, of is dat alleen bij bepaalde games (welke dan?! :p)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen via Game DVR idd. Volgens mij moet die gesnapped blijven.
    Wil je iets opnemen wat gebeurd is. Dan kies je "end clip now" en dan kan je de minuten kiezen hoever je terug wilt. Wil je en nieuwe clip beginnen. Voor een tutorial ofzo dan klik je "start new clip" Je kan alleen als je in een game zit iets opnemen. Misschien krijg je daarom die message?
    En bij iedere game neemt die automatisch clips op. Alleen is het natuurlijk bij iedere game anders wat die opneemt. Achievements en bepaalde gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nah, ik zit in Killer Instinct. Dat is volgens mij een game.
    Xbox heeft blijkbaar geen zin om mijn awesome combo's op te nemen =(

    edit: Bij iedere game auto opnames? Ik kon nog geen clips vinden va KI. Verdorie. :p
    Twitch werkt nu ook niet echt mee: Please wait while we finish testing your internet bandwith
    *al tien minuten lang
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt geen kinect he? Anders kon je roepen " Xbox record that " en de Xbox neemt het op. Gelukkig komt er binnenkort een update voor none kinect gebruikers om toch snel een gameplay momentje op te kunnen nemen.

    - Enigste manier snappen en dan DVR en je kan gameplay opnemen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer eens andere game. Je ziet ook goed wanneer die iets op heeft genomen. Komt dan Game clip recorded te staan.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, dat werkt nu dus blijkbaar even niet.
    Hoe sluit ik een app even helemaal af? Twitch blijft hangen dus ik wil het opnieuw doen, maar ik kom iedere keer op hetzelfde punt terug.

    edit: Is er geen algemeen Xbox games topic? :p Wil even meningen peilen over die Sixty Second Shooter (of hoe het ook precies heet)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014

Deel Deze Pagina