1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja, die pijlen kun je inderdaad niet parryen. Je kan ze overigens wel afkaatsen met Force meen ik.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

    Heb je daar een spell voor nodig dan? Mietje!
    Gewoon rennen. :cool:
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kijk, Modder snapt het. Stoppen is voor watjes.
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    en dan??

    (word ik er afgeduwd of geschoten door die pijlen.....)

    door een onzichtbaarheidsspreuk kwam ik er eerst voorbij, maar die heb ik in deze speelbeurt niet opgehaald :mad:
    en ik ga ook niet terug,.. zou ik weer door die hoere sensfortress moeten....
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    rollen en slaan? 8)
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    geheid dat ik er af rol,.... maar gaan we proberen... O-)
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Gast...
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind. Ik ben overnieuw begonnen als Pyromancer. Die fireball spell is erg tof, zeker in het begin. Ik zit nu in Undead Berg en moet zeggen dat ik me behoorlijk vermaak met de game en dat had ik echt niet verwacht. Ik moest het gewoon even tijd geven. Maar ik heb wel wat vragen...


    - Ik ben dus een Pyromancer. Dus ik denk dat ik vooral in Attunement punten moet spenderen he? Maar waar nog meer in?

    - Ik heb nu aardig wat punten al gespendeerd in Attunement, toch kan ik nog steeds maar 8x de fireball gebruiken en dan moet ik weer een bonfire zien te vinden, waardoor ook alle vijanden weer terug zijn. Wanneer gaat de hoeveelheid omhoog?

    - Pyromancer is lekker vlot omdat hij normale kleding draagt en geen armor. Is het verstandig om helemaal geen armor te kopen en/of aan te trekken of is dat wel aan te raden? Aangezien ik mijn Pyro build een zwaard+schild ook laat gebruiken en dus dichtbij vijanden ben.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2014
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Attunement zorgt ervoor dat je meer spells kan 'attunen'. In andere woorden, je krijgt meer spell slots, maar niet meer uses van dezelfde spell. Als je straks je eerste pyro merchant tegenkomt kun je er meer kopen, en ook een aantal sterkere fireballs.

    Voor een solide build is het verstandig om Vitality en Endurance een beetje gelijk te houden, en dan focussen op ofwel Strength of Dexterity (of een hybride), afhankelijk van waar je favoriete wapens om vragen. Als je het op het begin nog niet helemaal weet, wacht dan gewoon met kiezen. Het is op het begin veel belangrijker om je wapen te upgraden dan om levels in str/dex te pompen. Je komt over een tijdje wel een blacksmith tegen.

    Over je armor, zorg dat je equip load altijd onder de 50% blijft, defence is sowieso overrated. Het is veel belangrijker dat je kan dodgen en blocken. Met 50% zit je in ieder geval in de mid-roll range en heb je dus redelijk wat mobiliteit. 25% is optimaal, maar kijk maar even wat je het fijnst vindt.

    Daarnaast, Undead Burg? Laat me even weten wanneer je weer gaat spelen, zorg ik dat ik in de volgende area klaar sta. Doe maar eens 'reverse hollowing' bij een bonfire. :b:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Thanks voor het goede advies man. Hier kan ik echt wat mee. Ik heb geprobeerd om Reverse Hollowing te doen bij een bonfire, maar ik krijg dan een melding dat ik geen humanity heb. Ik was van plan om op Wikia thuis uit te zoeken wat dit allemaal inhield omdat de game het niet uitlegt. Ik zal een PM sturen wanneer ik DS weer ga spelen, maar dat zal sowieso volgende week zijn. Jij kunt mijn speelsessie dan dus joinen?
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Uh, zoiets ja...
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tripletth wil je verkrachten. Althans, virtueel.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF. In dat geval no thanks. :)
     
  14. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Klaar, de game in totaal 3 keer uitgespeeld. Keertje met Frampt meegegaan en een keertje met Kaathe de game uitgespeeld. Level 139 met een INT van 71. Gemiddelde boss was na 3 a 4 Crystal Soul Arrows met een soort Crystalisation Catylist en Bellowing dragoncrest ring kapot. Dus dan is de uitdaging er een beetje af. Big hat Logan outfit FTW
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2014
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Challenge runs doen dan, SL1 Caestus only, all bosses, no bonfires, no healing, no shield, no summons.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel wat uurtjes fun in Dark Souls tot waar ik nu ben. Fun level volledig naar de haaien. Capra Demon...ik kan gvd niet eens rustig even kijken waar ik heen kan gaan want die tyfus idioot komt gelijk op je af chargen en wil je die trap op....vergeet het maar want die klotehonden blokkeren de trap. Ik ga echt alleen maar dood hier nu.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies de reden waarom ik er maar niet aan begin.
    Bang dat ik een controller door m'n TV druk.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat soort momenten zijn er genoeg. Tegelijkertijd zijn er ook genoeg momenten dat je echt geniet. De voldoening wanneer je een boss fight haalt (eentje die gewoon normaal is...niet zoals dit...dit is gewoon triest waar ik nu zit. Wordt me onnodig lastig gemaakt.) is echt groots en het is echt verslavend.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je wilt capituleren en laf wilt winnen kun je poep gif door de fog wall op hem gooien
     

Deel Deze Pagina