wow tof siezoen!! vond vorige miss net wat vetter en epischer maar toch erg vet alleen wat was dat voor ijzeren munt op het einde
Spoiler ze gaat toch nu naar braavos? Want klasgenote roepen dat ze toch naar het noorden gaat omdat ze die munt gaf en dan wordt alles voor haar gedaan ofzo
Spoiler Nee ze gaat naar Braavos. Snap niet dat mensen dat idd steeds verkeerd hebben. Hij zegt dat die echt niet naar het noorden gaat en dan zegt die dat die naar huist gaat naar Braavos. Waarop Arya reageert met die munt.
Ja, dat snap ik ook niet. Dan let je niet echt op. Als je die munt niet meer kent, snap ik nog. Maar hij zegt toch dat ze naar Braavos gaan.
Damn wat een afleveringen en afsluiting weer Mooi nummer op het einde Maar damn met dit seizoen lijkt het nu echt alsof ik een Skyrim serie aan het kijken ben. Giants, mammoths, vechtende skeletten, vuurballen magie en ga zo maar door. Wel weer jammer meteen. Nu weer een jaar wachten
Iemand op Reddit heeft een album gemaakt met de op één na laatste scène van de laatste aflevering met de tekst van het boek erbij. Misschien wel interessant voor mensen om te zien waarom (onder andere) ik teleurgesteld was door de showversie: Spoiler Deel 1: Jaime Deel 2: Varys Deel 3: Shae Deel 4: Tywin
Ja, als je nog niet bij boek 5 bent zijn er spoilers. Als je alleen de serie volgt, dan leer je wat meer over de karakters en hun verleden zelf en is een vervolg op dit. Het zou te uitgebreid zijn voor TV.
Oh, ja, eh... Er worden twee dingen verteld die nog niet in de show zijn geweest, maar die denk ik ook niet meer gaan komen. Dus ik vind dat het wel veilig moet zijn. Wel goed om te weten dat de inslag in het boek wel wat anders is dan in de show. Dit is voor Jaime en Tyrion bijvoorbeeld de eerste keer dat ze met elkaar spreken nadat Jaime in Kings Landing is aangekomen. Wut? Het komt uit het einde van boek 3.
srsly? Damn dan moet ik de boeken weer eens lezen. Of was het omdat boek 3 en 4 deels in dezelfde tijd speelden maar gescheiden op regio?
Dat zijn 4 en 5 Zou het misschien kunnen dat we de boeken anders tellen? Ik weet dat er een paar edities zijn waarin de boeken gesplitst zijn, misschien dat jij die hebt? Ik tel: 1. A Game of Thrones, 2. A Clash of Kings, 3. A Storm of Swords, 4. A Feast for Crows en 5. A Dance with Dragons.