[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet het juiste topic, maar volgt iemand Heroes of the Storm? Ben nu al een tijdje het op twitch aan het volgen en aangezien ik League of Legends ook graag speelde is dit echt een titels die ik wil spelen.

Iemand toevallig die in de beta speelt? Heb me wel aangemeld, maar nog geen invite helaas :mad:

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Fixed.

En nee, de alpha ziet er afschuwelijk uit.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    E3 niet echt geweldig gevolgd, maar was Blizzard nu aanwezig of niet? En zoja, waarom heb ik dan geen nieuws gezien van WoW? :mad:

Hopen dat er binnenkort iets is van een beta. De enige vraag die ik daarover heb is: Moet je daar ook een sub voor hebben?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt zelf toch beta's gespeeld? Ik heb je zelfs ooit een code gegeven. Dan weet je dat je geen sub nodig hebt. Alleen een beta code.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Voor WoD zal de beta niet op dezelfde grote schaal uitgegeven worden als MoP. Dat was toen vanwege de annual pass. Dat is nu niet meer.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar dat was ik dus vergeten. Het is dus een los account die beta. Duidelijk!

@ Inferius: Dat snap ik, want die heb ik ook gespeeld. Ik hoef voor WOD ook niet persé een beta, aangezien ik wel weer eens verrast wil worden. Ik denk echter nog steeds dat dit de zoveelste herhaling van oefening is, met een paar wijzigingen, zoals je eigen fort bijvoorbeeld. Benieuwd hoeveel extra dingen er dit keer bij zitten en hoe gemotiveerd ik kan raken om dit weer een tijd te spelen. Ik weet dat PvP wel totaal anders word, maar dat is voor mij niet belangrijk. Gaat mij vooral om de wereld zelf en wat daar te doen is.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer kunnen we eindelijk een virtual ticket voor BlizzCon kopen?

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Is meestal pas als Blizzcon bijna aanstaande is, paar weken van tevoren.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Was het al tijden aan het volgen en het bleef maar greyed out. Dacht ga maar eens een keer (virtueel) kijken daar :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hij is weer leuk:
    :+

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is gewoon een officiële bettle.net mail hoor :+

Vriend gaat beginnen met WoW. Heb wel RaF gedaan, maar heb helemaal geen zin om weer iets te lvln.....

Zie wel dat ik nu uit meerdere rewards kan kiezen. Ook is de 3x XP nu tot lvl90.

http://eu.battle.net/wow/en/shop/recruit-a-friend/

Dan toch maar nieuwe char maken. Eens kijk wat ik nog over heb...

Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tot 85 volgens mij hoor. Niet 90.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik meen dat die cap weg is. Zie het ook nergens meer staan dat er een cap is. Misschien omdat WoD er aan komt. Staat wel dat het hele RaF systeem vernieuwd is, maar ik weet alleen niet sinds wanneer.

Maar goed, tot 85 is ook mooi. Vooral 60-80 is erg saai. Heb ik dadelijk alle chars op 90.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Characters must be within 4 levels of each other and below level 85.

Staat in de FAQ.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik er over heen gelezen. Of ik heb een paar keer de 90 van 90 dagen gezien en er toen van uit gegaan dat het 90 is. Bedankt voor het aanwijzen :)

85 is altijd beter dan 60. Dat waren al mijn vorige RaFs. Twijfel nu tussen de Rocket of de Hippogryph.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zou voor de Hippo gaan, Rocket is echt overal te zien, zelfs op de meest verlaten plekken van de game.

Als ik nog iemand een RaF kan sturen, neem dan contact met mij op voor de mail adres. Misschien binnenkort toch maar weer eens een sub kopen. Laatste wat ik gedaan heb is een mount kopen op AH voor 2,5K, die eerst standaard voor 10K werd verkocht. Kutvogel, maar moest hem hebben voor mijn collectie. :+

Wanneer begint Brewfest trouwens? Mag hopen na 10 september? Moet alleen die Ram mount nog. :eek:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oktober meen ik.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is Hallow's End. Weet 100% zeker dat Brewfest in september begint en eindigt. Het is half september. Genoeg dagen nog om te farmen als ik terug kom uit Rome. :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarom vraag je het dan lol

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De accounts zijn toch gelinked dan? Ik kan een lvl1 beginnen en zodra die 55 is naar DK switchen? Voorheen heb ik alleen maar constant 1 char gebruikt.

Deel Deze Pagina