Is wel zo maar je kunt al wel concluderen dat ze 1080p sowieso wel gaan halen als het nu al op 1008p loopt. Locked 30 erbij (voor een SP FPS kan dat imo wel) en ik vind het best
Ik ben het niet vaak eens met 'em, maar persoonlijk vind ik het analyseren van dit soort vroege builds (de Destiny Alpha hebben ze ook gedaan) ook vrij nutteloos....
Trouwens, zag dat Pixeljunk Shooter Ultimate gratis is voor Plus, dus meteen maar een maandje lid geworden. Leuke game.
Onderdeel van Psplus games van afgelopen maand (nu nog gratis te downloaden) Zowel voor Ps4 - Ps3 - PsVita
Zitten echt idioten op PSN niet normaal man. Serieus is al de 2e vandaag die mij loopt uit te schelden. Omdat ik 'm online heb gekild.
Die idioten zitten overal had dat ook toen met Titanfall van die zielige kinderen. Treurig maar zij zitten er zelf het meest mee.
Cross play niet, wel remote play (in feite dus Vita als controller) Wel erg toffe game trouwens in co-op, beetje saai aan het begin maar word best pittig.
Co-op is het helemaal leuk, vooral als je elkaar de helft van de tijd in de weg zit. Die grijper is ook te gebruiken om elkaar weg te slingeren, of juist uit de lava te redden. Speelt ook erg prima alleen overigens. Relaxte muziek op de achtergrond. Met water spelen is altijd leuk. :b:
Ik hoor juist bijna niemand als ik online speel op ps4 in tegenstelling tot xbox 360. zal wel iets in mn instellingen verkeerd hebben staan ofzo..
Ik hoor weinig mensen spreken.... Het zal misschien aan de tijdstip liggen wanneer casper018 speelt ;-)
Ik zit net weer de No Man's Sky trailer te bekijken. Dat had ik niet moeten doen. Man, ik kan niet wachten. De game waar ik het meeste naar uitkijk.