Hmm zit dus wel wat diepgang in en aardig variate tussen de characters. Moest wel lachen om die robot haha.
Deze begint er echt goed uit te zien zeg, beetje humor erbij ook idd met die robot. Hopelijk is de balans tussen mens en beest ook goed, want dat is echt wel nodig. Dit is een online-only game toch? Geen campaigns of wat dan ook?
Het is a la L4D, maar daar zat volgens mij wel een campaign achtig iets in. Volgens mij hierin niet, omdat het echt gericht is op die 4 vs 1 gameplay. Ga er maar vanuit dat het alleen multiplayer modes zijn. Ik denk (en hoop vooral) dat er wel voldoende content in gaat zitten
Wat de game echt moet doen is dat je eigen levels kan maken en kan sharen. Al zal dat niet gebeuren. Want dat betekend dat er geen DLC nodig is en dus minder geld te verdienen is..
Zie dit spel pas voor het eerst. Erg tof concept! Gaaf om in een online omgeving een boss battle neer te zetten. Zo te zien heeft het team ook echt goed nagedacht over classes etc.
Dlc met gamemodes en nieuwe poppetjes zouden ook prima kunnen. Ooof jouw optie als latere dlc. Maar ik ben het met je eens! Kunnen hele toffe dingen van komen dan.
zag er tof uit. Niet echt iets nieuws gezien, maar zag er erg goed uit. Ben benieuwd hoeveel content de uiteindelijke game gaat bevatten. Ook benieuwd naar de beta
Ook Evolve gespeeld op Epicon. Maat van mijn speelde de Monsters en ik een assault class in een team van 4. Wel tof concept en ben vanaf vandaag geïnteresseerd in Evolve Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
Ja het is een soort van oktopus monster maar dan op land en kan je zweven/vliegen. The Kraken @Conscience: De game speelde lekker, wel wennen aan de controls. (vooral omdat alles ingame aangegeven was als controller buttons, terwijl ik met toetsenbord en muis speelde. taktiek als monster (wat de man mij vertelde van 2k) nadat je spawned gelijk weg rennen zoveel mogelijk feeden op de beesten in je omgeving. Als je genoeg gegeten hebt kan je Evolven naar hogere level, waardoor je nieuwe aanvallen krijgt. En dan als je denkt dat je er klaar voor bent de hunters aanvallen (H)