Persoonlijk vind ik dat gedeelte in zijn Batmobile echt lame. De franchise had zeker wat vernieuwing nodig, maar hier raak ik totaal niet warm van eerlijk gezegd. Stukken met Bat zelf waren wel weer dik.
Kan best tof worden. Ik zie mij zelf er wel gebruik van maken en lekker rond crossen in Arkham. Overigens ben ik echt helemaal gehypte en wil het spel zo snel mogelijk spelen. ^^
Denk niet zo lang. Een JAAR uitstel? En dan eerst okt 2014 plannen? Dat ze nog een heel jaar nodig zouden hebben hadden ze wel eerder aan zien komen dan
Ik dacht juist lente 2015, meh als ie echt een jaar is uitgesteld hadden ze de game niet moeten aankondigen met een release date... misschien om pre-orders te pushen?
Niet vergeten dat dit de laatste batman reeks van Rocksteady is. Men willen echt alles eruit gaan halen en dat kost tijd.
Lijkt me niet dat Microsoft op hun eigen site een placeholder zet dat zal eerder TBA zijn dan denk ik?
Is wel een heel specifieke placeholder, dus datum zou goed kunnen kloppen. Het is echter aan Warner Bros. om de datum te bevestigen.
Ik vond Arkham Asylum vet en Arkham City eigenlijk niet zo leuk. Ben benieuwd wat ik van deze ga vinden.
Jezus, 200euro voor de Batmobile edition. Gaat te ver Release 2 juni http://www.playstationlifestyle.net...ight-release-date-batmobile-edition-revealed/