Dat laatste ben ik totaal niet met je eens. MM's vind ik niet eens bij de beste horen. Twilight Princess vond ik vooral de gameplay sterk en wat mij betreft is Skyward Sword ook meteen mooi voorbeeld dat ze ook in het bestaande concept kunnen innoveren. The Wind Waker vond ik nou ook niet het oude kunstje herhalen.
Wat jij nou beschrijft open wereld met 1000en items is niet wat een Zelda game is of zou moeten zijn (naar mijn mening he ). Loot/items zitten in de game in zeer uitgedachte voorwerpen waar ze ook gameplay en puzzels/uitdagingen voor kunnen maken. Hoe meer variaties je van een item hebt, hoe minder specifieke gameplay/uitdagingen lijkt mij.
Open Werelden games van de laatste jaren lijken steeds meer uni-worst te worden. Iedereen moet het lusten en daarmee verdwijnt de smaak. Morrowind is in mijn boekje ook 10x betere game dan Skyrim.
Ik zou meer in bestaande concept innoveren dan het roer omgooien. Iets wat Nintendo altijd doet, dus eigenlijk hoef ik hier niet bang te zijn .
Uiteindelijk zullen we het wel zien!
Laatst bewerkt: 22 jun 2014