[XOne] GRID: Autosport

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 apr 2014.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer maar helaas. Het is een begrijpelijke keuze, maar ik heb geen zin om mijn x360 of PS3 nog eens aan te slingeren.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Blij dat ik nog geen next-gen heb.
    Vorige generatie was hot, met overstap naar HD. Nu lijkt er maar magertjes progressie geboekt te zijn, vele jaren later.
    Anyway, wel fair dat ze geen crap op de next-gen willen uitbrengen, omdat ze er nog niet klaar voor zijn. Anderzijds, als ze dan eindelijk naar de next-gen gaan, zijn de verwachtingen wel erg hoog.

Wel leuk dat er echte circuits in zitten. Ben benieuwd welke dat zijn.

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    GRID 2 heeft het verpest voor mij. Dit is denk ik de game die ik verwachtte bij een GRID 2 en die was echt om te huilen.

Daarnaast heb ik ook geen zin meer om weer terug te gaan naar de X360. Hoop inderdaad op een goede rally game voor de XBone :D

5. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik volledig mee eens! ik had ook gehoopt op een next-gen rally game!
    geen gekl**t met dat Ken Block gedoe, gewoon rally zoals het hoor, soort WRC en een goede online mode , meer hoef ik niet.

ik heb het baanrace nu wel gehad voor een tijdje na forza 5 en ga zeker mijn 360 niet meer van de zolder halen

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    De hoofd designer van Dirt is sinds 2 jaar een echte co driver. Hij zegt op twitter dat hij die ervaring verwerkt in het design van de game. Hij zegt in een andere tweet dat Gymkhana niet in de volgende rally game zit. Zoals ik zei denk ik dat Dirt 4 of hoe ze het gaan noemen in 2015 komt. Als je kijkt hoe lang ze er al aan werken sinds Dirt 3 (Grid en Dirt zijn 2 losse teams) zal dit wel next gen waardig zijn in tegenstelling tot Grid: Autosport.

Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Goed dat deze niet op de next gen komt (vooralsnog) dan hebben we geen last van azijnpissers die gaan mopperen dat de ps3/xbox 360 versie hun tegenhoud qua vette grfx en weersystemen (die er later toch niet in blijken te zitten!)! :+

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hij komt anders wel op PC :D

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dan gaik de pc versie halen

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Oh shit ja :9 Maar pc gamers zijn onderhand wel gewend dat ze met low-quality-porting te maken krijgen. Slechte lelijke details door slechte consoles met lage videokaarten erin. :+ Ik zou hem niet kopen als ik jou was, gewoon downloaden man!

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat ben je weer lekker bezig .. de pc versie van GRID is nog altijd mooier dan welke console versie dan ook !

https://www.youtube.com/watch?v=HLmv_c1c4Rw

Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Pffffff man, man, man ga er vooral serieus op in...

het was sarcasme vandaar die... :+

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]OArVC_qhTdU[/yt]
    :)

14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Laatst Race Driver: GRiD weer opgepikt voor een paar euro, gelijk weer helemaal addicted :p.
    Was wel weer ff wennen, speel eigenlijk alleen nog maar racing sims en geen arcade racers meer en in GRiD moet je echt veel meer sturen en corrigeren heb ik het idee, en het remmen en overstuur etc is ook veel makkelijker dan normaal, best wel raar.
    GRiD speelt trouwens wel geweldig met een goed FFB stuurtje, elke auto voelt anders aan.

De Black Edition dus maar gepreorderd, is hier 24,80 euro.

Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]fRxsXfTxcUI[/yt]
    Review van IGN. :)

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Twijfel nog om te kopen. Forza 5 op de X1 ziet er te strak uit om ineens weer op de 360 te gaan spelen:+
    Why the hell komt GRID Autosport niet op de X1 uit..

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ochja 360 he.. mehh laat maar zitten dan.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Omdat Codemasters aan de dit jaar nog een goede race sim uit wou brengen omdat veel fans teleurgesteld waren met GRiD 2 en hun eerste next-gen game moest ook echt next-gen zijn en niet halfbakken, nog ff wachten op DiRT 4 dus.

Maar goed ik speel m lekker op PC, daar ziet ie er toch wel erg chique uit, rijp voor de next-gen zou ik zeggen (is zelfs een extra high-res texture pack te downloaden van Codemasters zelf), dus ze hadden m net zo goed wel op next-gen kunnen releasen.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Misschien doen ze dat over een paar maanden alsnog, inclusief al die DLC-meuk die ze nu al hebben aangekondigd voor de last-gen versie...

Zou me in ieder geval niets verbazen.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Next gen cry babies!

Jullie zijn gewoon teleurgesteld in Forza 5 dat is het gewoon. Kan ik mij ook wel voorstellen want geen goed schademodel, geen dag/nacht cyclus, tig honderden auto's achter paywalls ect etc top product idd! :+

Deel Deze Pagina