Mortal Kombat X bloed vloeit in 1080P/60 fps Een paar dagen geleden kwamen de eerste beelden uit van Mortal Kombat X. Ed Boon kon niet wachten tot de E3 en heeft al antwoord gegeven op één van de belangrijkste vragen bij gamers tegenwoordig. Het spel zal lopen op 1080p en 60fps. De vraag van een Twitteraar was namelijk: "Op welke engine draait deze game?". Ed Boon gaf aan dat Mortal Kombat X loopt op een aangepaste versie van de Unreal Engine 3. De engine heeft aardig wat kracht achter de hand, Batman Arkham Knight draait namelijk ook op de Unreal Engine 3. Of de gameplaybeelden net zo indrukwekkend worden als de trailer is nog afwachten.
De trailer spreekt me niet aan. Het heeft niks van de oude 2D versies. De snelheid zit er niet in! Combo's zijn trager en heeft weinig bijzonders. 2D werkt eenmaal beter voor Mortal Kombat. Sommige games horen ook niet in 3D gemaakt te worden. Laten ze maar eens met een perfect uitziende 2d Ultimate versie komen. My opinion!
Dude, heb jij de vorige MK wel gespeeld? Heb jij Injustie wel gespeeld? Beide games waren 3D maar in een 2D vechtomgeving net zoals Street Fighter & Killer Instinct de kans dat dit deel ineens 3D is zoals Soul Calibur en DOA lijkt me miniem.
Uhm de teaser gaf een indicatie dat MK10 2D fighter is..hoe kom je bij 3D? Of bedooel je sprites tegenover 3D modellen, want sprites horen niet meer thuis in 2014 en verder.
gameplay beelden E3 wat ziet deze MK X er gelikt uit, alles kan gebruikt worden stages worden weer heel belangrijk, ook nieuwe moves van scorpion en sub-zero komen voorbij, en 2 nieuwe fighter kijk en geniet http://www.gamefart.nl/artikel.php?...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Deze MK zag er net zo snel uit als MK9, en zelfs sneller door de "run" mechanic. MK9 had altijd al de snelheid in het gebruik van de specials zitten en block dashen. Snel zat
mega vet filmpje en idd veel info ik krijg zo'n zin in deze game! en ik ben razend benieuwd naar het verhaal
Je kunt dus 3 stijlen per fighter kiezen. Daarnaast ook nog ''tons of new fighters'' Kga me lang met deze game vermaken denk ik.
Net als bij MK9 en Injustice werken de "breakers" alleen bij fysieke hits. Dus je kan er wel omheen werken als het moet. Het kost wel 2 van de 3 blokken meter dus er zit zeker wel een pijskaartje aan.
meer info over verschillende vechtstijlen + 15 min gameplay! ziet er super uit http://www.gamed.nl/view/112802?utm...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ik ben nog altijd niet nat van. Vond die 3 styles nooit wat aan in Deception of Deadly Alliance. Unieke stijl per character past veel beter zoals in de oude Mortal Kombat games. Ook dit deel komt niet in mijn collectie. MK9 heb ik geprobeerd, maar komt niet in de buurt van oude games. Maar dat is mijn mening :b: