Nee, alleen Pain & Gain is een fijne film van Bay. Daar voelt zijn bombastische bullshit ook gewoon lekker aan.
Bad Neighbours met me zusje zitten kijken vonden hem allebei wel lachen de rest van de films niet gezien nog.
Dracula Untold Trailer YT doet gay dus dan maar zo. Not really bad. Beetje vechten tegen de Ottomanen. Dacht even dat ik Charles Dance hoorde en zag, maar IMDB zegt van niet. Dus wel Charles Dance!
Haha, eerst een Griek in 300 en nu Seth, een Egyptische God. Nee, doe maar Exodus. Duurt lang voor trailer.
Damn wat ziet het er crappy uit. Althans, de trailer is gewoon mega slecht. Het lijkt een super serieuze film BWAAAAM, dan opeens een kinderfilm PIEW PIEW, geen bloed, wel gangsters en criminaliteit, mega kut humor, realistische stijl maar wel met die CGI? Wat een slechte combi!
Moeten ze nou Batman en Taken parodiëren om de aandacht te trekken? En Shredder is gewoon een wub wub geluiden Transformer.
Gezien: Nymphomaniac I en II. Een tweedelige film van Lars von Trier over een nymphomane en haar leven van jeugd naar volwassene. De film gaat van ontroerend, naar hard(e sex), naar tenenkrommend. Toch met veel plezier gekekeken: 8 Spring Breakers: wtf?! Ik dacht 1 of andere chickflick te gaan kijken met mijn vriendin, blijkt het een vage arthouse-achtige bijna psychedelische film te zijn. Na 20 minuten wilde ik de film uitzetten, maar uiteindelijk toch met veel plezier gekeken. De film gaat over een stel meiden die los gaan op hun Spring Break-vakantie. Op zich een vrij standaard plot, maar de manier waarop het gebracht wordt is....eeh best bizar: 7,5
Meh, alsof een reallife turtles film zou kunnen werken, ik denk dat dit misschien wel het beste is wat we kunnen verwachten, en ach het ziet er wel prima uit eigenlijk voor wat het is.