1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij hier iets meer informatie over kunnen geven? Ik ga mijn xbox verkopen en ik heb een stuk of 20 games nog op de HHD. Ik heb nu mijn profiel verwijderd van de xbox. Als iemand een nieuw account toevoegd op mijn xbox dan kan hij toch gewoon de games spelen op de HHD? Dus met andere woorden, die games kan ik dus ook verkopen en de prijs mee bepalen?
     
  2. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Xbox moet dan wel in verbinding staan met internet, anders zullen de spellen niet opstarten.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat geldt toch niet voor de console waar de games op gekocht zijn?

    @Laconiek, ik zou het gewoon even zelf proberen. Haal je xbox offline, log in met een nieuw account en probeer een game op te starten die op je HDD staat. Dan weet je het zeker.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij is het zo, dat de account waarmee de game gekocht is, op de Xbox moet staan.
    Dat meen ik gelezen te hebben, maar daar heb je weinig aan natuurlijk.

    Wat Lenny zegt, ff testen. :)
     
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik weet het zeker.. Heb dit toevallig gisteren mee gemaakt.

    Mijn oude 360 verkocht aan een kennis. Zonder dat mijn account (waarmee de games gekocht zijn) erop is blijven staan.

    Wel de games laten staan.

    Gisteren belde hij me op, dat zijn games vanaf de HDD niet meer werkte.
    Vervolgens vroeg ik aan hem, heb je internet verbinding?

    Nee!

    Na het herstellen van de internetverbinding deden de games op de HDD het weer!
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties. Zal voor zekerheid nog wel even proberen. Iemand nog interesse dan? :thumbs:
     
  7. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Hallo,

    Ik had een vraagje kan je een gewone usb op de x360 aansluiten en er dan dlcs opzetten?
     
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Zonder redeemcode kannje geen dlcs toevoegen
     
  9. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Dus het is niet Legaal mogelijk dlcs vab je gard drive naar usb te zetten?
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister bij de MediaMarkt een Plug en Charge kit gehaald. Kosten 15 euro ( niet die van Microsoft zelf ) die was 30 euro voor iets wat hetzelfde kan. Alleen zag de Microsoft editie eruit als een lader voor een X360 controller, toen ik bij de MM vroeg hoe dit zat hadden ze helaas geen antwoord. Maar hij werkt perfect dus ben tevreden. Ik laad mijn accu nu niet via boven op maar via een ingang op de achterkant van de accu.
     
  11. Fresso

    Fresso Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om mijn Xbox 360 te verkopen, omdat ik tegenwoordig meer op mijn game pc spellen speel, dit doen mijn vrienden ook.

    Wat zou ik er voor kunnen krijgen?

    Xbox 360 S 250GB (matte uitvoering) met 1 controller.
    Nog een jaar garantie

    Met de volgende spellen:
    GTA V
    Call of Duty Black ops 2
    Call of Duty MW 2
    Call of Duty MW 3
    Kinect Adventures + Kinect sensor
    Red Dead Redemption
    Halo 4

    Alles is in goede staat.

    Groet
    Fresso
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik bied 26 euro
     
  13. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal ik heb sinds kort een xbox 360 E super slim. Die lijkt op de xbox one. Ik heb mijn oudere witte xbox weggedaan. Ik zit met een probleem: ik kon voorheen op de witte xbox films afspelen via usb.

    Als ik nu 4 verschillende usb,s pak met films erop zegt de xbox dat ik moet configureren terwijl die usb,s wel werkten op witte xbox.

    Ok dus ik configureren via de xbox geeft ie aan dat apparaat klaar is voor gebruik en er 27gb over is. Erg veel dus. En als ik dan usb steek in laptop om films erop te zetten geeft laptop aan dat usb vol zit. Pfff wie kan me helpen? Is dit een blokkade op de nieuwere xbox ofzo? Zou erg balen hiervan.
     
  14. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om echt alles van de 360 af te halen is formatten van je HDD toch wel genoeg?
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    als het goed is wel ja. Je kan altijd voor de zekerheid gewoon nog ff bij settings ff je saves en profiles nalopen. Bij mij was echter alles eraf na het formatten
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja idd dat was het. Alles is eraf. :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog een vraagje: Heb een Elite 360, maar sinds een aantal weken begint dat ding moeilijk te doen met de DVD lade. Ik moet dan een aantal keren drukken voor die open gaat, en ook nog wachten tot het laadgeluid is afgelopen. Soms moet ik 3 tot 5x drukken op de A knop voor de lade open gaat. Kan dit een ouderdom ziekte zijn? Heb hem ongeveer sinds 2010, rond maart. Nooit problemen mee gehad, tot nu, maar ik moet erbij zeggen dat ik ook nog geen enkel stukje van de beruchte RROD heb gezien.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heeft ook niks met RROD te maken. Kan ook andere defecten hebben he ;)
     
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    haal je altijd je schijfjes eruit? Zo ja, gooi er dan gewoon een goedkope kut cd in als je em uit zet. Ik had namelijk ook dit probleem in het tienvoudig. Moest echt twintig keer drukken voordat dat ding open ging. Ik had dit probleem echter alleen als er geen dvd/cd in de lade zat. Als deze er wel in zit, ging de lade meteen open. Heb er nu daarom een goedkope cd in zitten als je xbox uit staat. Sindsdien nooit meer last gehad
     

Deel Deze Pagina