SLS verbeterd naar 2.04.926. Heb nog een half uur geprobeerd de Lambo te verbeteren maar kom maar niet snel die chicane ermee door. Verlies daar .5 sec op FLavour terwijl ik de hele ronde voor lig
Nette tijden allemaal hoor! Ik kan m'n tijden niet verbeteren, vaak geprobeerd, maar het lukt me niet.
Ik weet niet of ik nog tijd en zin heb om een tijd met de andere auto's neer te zetten. Wil ook nog genieten van het nieuwe FORZA5/XBOX ONE Xperience met het TX-stuur in de career mode en de Rivals om mijn level en XP/credits te verhogen.. Man wat rijdt dat waanzinnig lekker; Forza 5 in combinatie met dit Thrustmaster TX stuur. Ik heb voorlopig geen zin om te painten. Rijden/racen is leuker. :b: P.S. Painten komt wel als ik mijn racelivery ga maken.
Toch hoop ik dat je wel elke auto even wat rijdt op Nurburgring. Nu is juist het moment op feedback te geven, juist ook als stuur gebruiker, om zo de auto's beter te krijgen.
Ik kom je (nog) niet voorbij Ron Moet nog ergens 2 seconden vinden. https://farm4.staticflickr.com/3674/14310859233_d8775e579b_o.jpg Not Old, Just Older....
Ik had me voorgenomen om met iedere auto minstens in de 2:07 of zelfs hoge 2:06 te rijden, helaas lukt me dat niet. Ik zal het wel nog blijven proberen, maar ik zie dit niet zomaar gebeuren. Misschien maar een 20-30 rondes achter elkaar rijden in de auto's.....
Als je gaat nodig mensen uit, gezellig en leerzaam om achter elkaar te rijden. Zal zo even kijken of mijn installatie klaar is.. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Meestal rij ik pas laat (22:30-23:00) m'n rondjes, als ik iemand online zie zal ik wel een invite sturen is indd wel zo gezellig. Ik hou alleen geen tijd meer over voor andere games zo, WD, Strider en Outlast blijven steeds liggen
Nice. Gelukkig maar. Voor een aantal: de tunes die gebruikt moeten worden voor de challenge: Ruf : XBWR GT3 beta Viper: XBWR GT3 beta v2 Lambo: XBWR GT3 beta Mercedes: XBWR GT3 beta v3 De lambo heeft ook een v2 tune maar die wordt (nog) niet goedgerekend voor de challenge. Enige wat die tune doet is de lambo wat consistenter te maken. Op zijn top rijdt hij nu gewoon ook goede tijden, alleen iets minder constant dan de andere auto's.
Heb ook met alle auto's een tijd neergezet. Alleen nog ff een manier zien te vinden om de foto's hier neer te zetten. Tot wanneer duurt deze challenge eigenlijk?
photobucket.com is een handige website, maar er zijn wel meer vergelijkbare. Challenge duurt nog tot 6 juli geloof ik.
ik doe het zelf met korte filmpjes via youtube, dan hoef ik er geen telefoon bij te pakken. Is maar net wat je handig vindt.