Ok thx. Die heb ik ook gebruikt. Vind de guides op lolking.net net iets uitgebreider met de uitleg over de keuzes. Draven moeilijk omdat zijn damage en poke afhangt van hoe goed je de blades weer vangt? Zat zelf ook te twijfelen tussen Lucian en Caitlyn. Doen je zelf ook aan stutterstepping?
Caitlyn is een goede adc om mee beginnen, lange attackrange en een goeie escape. Draven heeft geen escapes en met de axes ben je wat voorspelbaarder voor je tegenstander (omdat hij kan zien waar jij je axe gaat vangen). Lucian is met de nieuwe patch geen toptier meer door de bloodthirster nerfs.
Dat over voorspelbaar had ik nog niet over nagedacht. Volgens mij heb ik Ashe ook nog. Kan ik alvast even kijken hoe carry speelt. Welke site gebruik jij voor de tier list?
Stutterstep (de meesten noemen het gewoon kiten) is essentieel om te kunnen als je op een redelijk niveau wil spelen later
Ik gebruik een Razor en gebruik QWER niet voor skills. Die heb ik op 1234 zitten. Ik kan wel die attack op mijn linker muis knop zetten? Dus 1 voor move+attack order en 1 voor alleen move? Klopt dat zo? [yt]dgMMxTofZ5A[/yt] Dit is een goede guide?
Ashe is erg goed om te leren kiten, omdat je een passive hebt die zorgt dat je auto attacks slowen. Ik heb daar geen tierlijst, maar die zal er vast wel zijn. Op reddit staan ook veel nuttige dingen. Kijk bijvoorbeeld is op www.reddit.com/r/leagueoflegends of op www.reddit.com/r/summonerschool
Leg nu de focus op 2-3 mid & top champs. Denk dat daar mee beginnen het beste is. Lux, Kassadin en Nidalee. Edit: denk dat ik Kassadin laat liggen en ipv daarvan Elise voor top neem.
Weet iemand waarom ik mijn item build niet in de game zie? Ik heb ze op character aangemaakt, en normaal zie ik ze dan ook staan. Nu alleen recommended. Zie ik iets over het hoofd?
Klik eens op recommended en als het goed is verschijnt jouw aangemaakt itemset. Ik zou trouwens Elise alleen als jungle spelen.
Op mijn vorige laptop werkte dat wel als ik op recommended klikte. Nu op nieuw geinstalleerd en toen waren de itemsets weg. Dus opnieuw aangemaakt, maar nu zie ik ze alleen ingame niet meer. Ook niet als ik op recommended klik...
Ik speel ook nog! Jungle/supp main maar speel in iedere role minimaal 2/3 champions goed. Gisteren m'n 200e Elise game gespeeld.
Kan mijn draai nog steeds niet echt vinden. Ook champions/rol niet. Probeer iedere keer een hoop, maar vind dan of de champ niet leuk of de rol icm met die champ niet...
Tja als ik je op.gg mag geloven speel je ook weinig. Dan ga je ook nooit in een champion komen De meeste champions kosten een paar potjes om door te krijgen dus dan ga je niet meteen de game kunnen winnen voor je team.