Haha Wel jammer dat alleen Dulle in mn lijst vliegtuigjes heeft gemaakt, had wel van meerdere verwacht dat ze een beetje handig waren ermee.
Ook zonde dat je maar 5 schepen kunt hebben Ik heb nu Mijn geweldige schip Die 'zak friet' De echte zak friet Planet Express Fez gozer Dat had best wat uitgebreider gemogen.
Ik heb de X-Wing, Tie Fighter, Superman, Galactica Viper en Serenity. Sommige zijn erg cool, sommige ook totaal niet. Blijft een erg toffe game!
Je kunt ook gewoon je vliegtuig uploaden een dan weer downloaden als je hem nodig hebt denk ik, altans hoop ik want ik heb er al aardig wat opstaan nu... Geen meester creaties maar wel best origineel iig Holy fuck Heart forth, Alicia [yt]EDySQknA928#t=37[/yt] https://www.kickstarter.com/projects/alonsomartin/heart-forth-alicia Dit doet voor mij al meer goed dan 10 BF Craplines Zin an!
Geinig! Alleen wel weer jammer vd pixellated stuff. Daar ben ik echt wel klaar mee. Hoeft geen fancy drie dee te zijn, maar pixels heb ik jaren en jaren naar gestaard. Child of light laat zien hoe het ook kan....
Het geeft mij nog steeds wel dat ouwe 486 feel, dat is misschien ook waarom ik het nog steeds dig maar ik snap je wel. Bijna elke indie komt er nu mee terwijl er stijlen genoeg zijn maar dit is nu eenmaal een stuk beter te betalen voor kleine developers. Deze game is bijv vooral gemaakt door 1 persoon en heeft er later pas meerdere bij gehaald hier een stukje:" Why Kickstarter? You might be wondering why I decided to take the game to Kickstarter. The reason is very simple: developing this game on my own is incredibly slow. I started this game 7 years ago, and though I’ve cumulatively worked on it for more than four (the last two, full-time), I simply don’t see myself finishing this game in a reasonable amount of time without bringing other people into the project. Fortunately, I’ve been lucky enough to get a bunch of talented people interested in the game and ready to jump in. However, professionals like them will hardly want to jump into the boat with you if you don’t have funds to pay them with. 6 mensen heeft hij ingehuurd nu, moet goed komen dus. Een spel als Child of light is ontwikkeld door een gigant als Ubisoft met heel veel talent en geld erachter, ze hadden er iets van 30 man op.. dat scheelt nogal wat zeg maar