Ik was er behoorlijk mee bezig, totdat ik besloot eindelijk eens Dark Souls voor de eerste keer uit de verpakking te halen en al gauw sloeg de verslaving toe. Speel geen andere game meer, mijn game uurtjes gaan naar DS.
Wees eens eerlijk, vind je GTA nu echt zo leuk of niet? Want je komt altijd over als de #1 fan maar ondertussen lukt het je niet om je aandacht op dit spel te houden en het uit te spelen. Speel morgen 5 uur aan een stuk en zondag ook en je hebt het uitgespeeld denk ik.
Ik ben verre van een #1 fan en zal dat ook nooit beweren. Heb dit met zoveel andere games gehad. Ben een grote Fallout en The Elder Scrolls fan, maar ik heb een hele best tijd erover gedaan om ze uit te spelen. Tussendoor genoeg andere games (uit)gespeeld, gewoonweg omdat ik echt niet altijd ervoor in de stemming ben. It's nothing new. En ja afgezien van wat kleine dingetjes bevalt GTA V mij prima.
Hahaha oke. Ik snap niet dat jij dat kan, aan de volgende game al te beginnen zonder de andere game uit te hebben gespeeld. Maja ieder z'n ding & enjoy!
In de SP zijn de voertuigen gewoon te vinden in je garage waar je uit die lijst kan kiezen. Maar jij hebt het over Online? http://www.allgamesbeta.com/2014/07/after-last-years-rumors-lindsay-lohan.html Good luck Lindsay Lohan...dom wijf.
Ik ben nu die knife flights proberen te halen. Damn wat moeilijk is dat Ik probeer ze in een stuntvliegtuig niet in die straaljager. Heb bijna nu 100% op een paar stunt jumps, knife flights en die laatste marathon na (die is echt verschrikkelijk!!).
Persoonlijk vond ik het in de straaljager beter gaan, mits je niet RT inhoudt. Indien je RT niet indrukt, vliegt hij een stuk langzamer en dat scheelt een hoop.
Ah oke. Ja heb het nog niet geprobeerd in die straaljager ook omdat je die van een basis moet halen had ik geen zin in hehe. Beetje lui idd... Ik heb trouwens pas net 50 miljoen uitgegeven zie ik net, heb echt aan het begin van het spel veel verprutst. Zodra ik 100% heb ga ik hem nog even voor die 200 miljoen achievement spelen want zou echt niet weten hoe ik nu nog 150 miljoen kan verdienen binnen een korte tijd.
Ik neem nu aan dat je over 'A lot of Cheddar'-achievement praat? Het gaat er inderdaad om dat je 200 miljoen hebt uitgegeven, maar daarvoor hoef je echt geen 200 miljoen te bezitten.