1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo en dat waren Ornstein & Smough. Heel Anor Londo wat volgens Destructoid zo'n verschrikking van een level was en de vele verhalen over deze boss, viel mij allemaal erg mee. Anor Londo zelf was juist tof met echt mooi level design en de boss fight, tja. Goed de aanvallen ontwijken, veel rennen en kijken wanneer het 't beste is om aan te vallen.

    Het was denk ik wel het meest hectische gevecht tot nu toe. Die Ornstein blijft maar op je afkomen en dan ook nog eens met die lightning schieten. Maar hij was gauw dood met mijn Uchigatana+10 en toen gewoon alle attacks van die Smough ontwijken, want die doen nog altijd zeer veel schade, en dan Great chaos fireball en Firebolt. 2x doodgegaan en toen had ik de boss fight.

    Kan nu warpen, super relaxed! Wat een game zeg.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Denk dat ik binnenkort toch maar een poging ga wagen met deze game.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut doen. En zorg ervoor dat je in het begin echt op let. Lees alle tekens op de grond want die geven allemaal handig advies en de basics. Een vriend van me deed laatst ook een poging, maar die bleef doodgaan bij de eerste demon, maar had vooral moeite met archers. 8)

    Ik denk dat hij gewoon niet aan het luisteren was toen ik zei dat hij daar zijn schild voor heeft. Hij heeft het maar opgegeven. De game is absoluut hardcore, maar absoluut niet onmogelijk.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het geval je voor alle achievements gaat, staat je de tweede playthrough nog wat te wachten. Gaint Ornstein is een van de lastigste bosses in de game (buiten DLC, die moet ik nog een keertje halen).
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah ik ga niet voor een tweede playthrough man. Ik ga hierna verder met de andere 360 games uitspelen, anders komt dat er nooit van. Ik zou ook DS2 kunnen halen, maar denk niet dat ik me gelijk weer ga storten op zo'n game.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ga je er wel bij zeggen dat je level 100 was? :+
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Echt he, de rest wordt een lachertje op deze manier. :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, ik denk dat hij ragequit op Pinwheel. :cool:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag 1000/1000 (G) gehaald. Met een Black Knight Halberd +5 en een Black Iron Set +5 is Dark Souls echt super easy, zelfs de DLC bosses stellen dan niks voor. Beetje overhyped als een van de moeilijkste games.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja als je gaat farmen om alles max te upgraden word het prima te doen. Je kan het zo makkelijk of moeilijk maken als je wilt
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Had ik al gemeld in de vorige posts toch? :)

    Hoe dan ook, best crazy hoeveel schade de boss mij nog steeds kon doen. En ook gewoon algemene vijanden zoals die domme ghouls.
    Misschien lag dat aan mijn armor, maar zelfs met 40 vitality, endurance en dexterity en dus tegen de level 100...blijven baddies je behoorlijk pijn doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Equipment upgraden is belangrijker dan soul level opkrikken
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar daar ging het mij ook niet om. Ik wilde gewoon flink souls collecten zodat ik dus kon levellen EN shit kon upgraden. :)

    Ik vraag me echter af of het aan mijn armor lag. Ik had Havel's Armor aan toen ik O&S boss fight deed. Ik heb nu het Giant armor.
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29


    Is dat armor niet veel te zwaar? Volgens is het beter als je armor draagt dat redelijk licht is, maar toch een goede psychical en lightning defense biedt
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee gewoon black iron +5 en alles tanken :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Havel's Armor was idd redelijk zwaar. Giant Armor valt best mee. Equip load is 50.1/120.0. Dus ik heb niet de fast roll, maar ach. Physdef is 383(13:cool: en Lightning DEF is 229(137). Wel aardig toch?

    Effe wat vraagjes trouwens. Ik was benieuw naar wat die Chaos Blade precies inhield, dus heb ik de Laito gepakt en die naar +10 gebracht en toen naar Chaos Blade laten maken. Het viel me nog mee hoeveel HP ervanaf ging. Maar mijn vraag is...er werd hier iets gezegd over dat ik soft humanity moest hebben voor dat zwaard toch?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dark Souls vandaag uitgespeeld. Het heeft absoluut geholpen dat ik zo krankzinning hoog was gelevelt(109), want verschillende boss fights in de latere gebieden gingen behoorlijk gemakkelijk. Echter had ik mijn Uchigatana wel helemaal naar +15 geupgrade en de Pyromancy Flame ook volledig geupgrade naar de max. Daarnaast had ik vitality en dexterity op 41 staan en endurance op 40. Verder droeg ik een volledig geupgrade Giant's Armor en ook nog Eagle Shield.

    Ik ben niet expres als een malle gaan levellen, ik had vooral niet door dat het zo snel ging. Ik ben als een gek wezen farmen/grinden (zelfde toch?) in Painted World en de hele tijd alleen maar die slome mutants doden met Pyromancy Flame, dan weer terug naar bonfire en weer terug naar de mutants. Dit heb ik heel wat keer gedaan omdat ik gewoon mijn armor en wapens volledig wilde upgrade en my god die materialen kosten nogal wat souls zeg.

    Ook de eindbaas was prima te doen, gewoon schild voor je houden en meppen...werd het qua HP wat risicovol, gauw wegrennen en Estus Flask gebruiken en weer op de boss af. Hij was vrij gauw dood. Ja dit is wel duidelijk een gevalletje van overlevellen, maar ach...ik heb nog altijd veel fun gehad. Topgame, wel flop einde helaas. Maar het gaat dan ook duidelijk niet om het verhaal in DS.

    Weird hoe er wel degelijk verhaallijnen in zitten echter. Zo heb je die oude vrouw die je Flask kan upgraden en dan ineens is vermoord. Niet een of andere cutscene ofzo.....jammer. Of het hele verhaal achter Quelaag en haar zus en andere familie leden. Cutscenes waren echt tof geweest hier.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    109 is niet overdreven hoor, op naar new game +
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Dus ik heb niet via 'the easy way out' de game uitgespeeld om het maar zo te zeggen? Sommige boss fights gingen echt piss easy man, gewoon een paar klappen en over was het.

    Bed of Chaos bijvoorbeeld...

    Ik hoefde dat hart echt maar 1x te raken, of klopt dat sowieso wel?

    New Game + gaat hem niet meer worden man. Vind het even mooi geweest zo. De Dark Souls verslaving moet nu maar eens weg zijn zodat ik de andere games in mijn backlog kan gaan uitspelen. Wil alles uit hebben voordat ik 5 september de X1 haal. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Moet echt weer eens oppakken, deze game, na 2 uur spelen gestopt en nooit meer opgepakt. Je moet even door de zure appel heen, maar ik kwam op een gegeven moment op een brug met een motherfucking sterk beest die mij in 2 klappen neermaaide.
     

Deel Deze Pagina