Reviews gaan wel erg in op de single player. Co'op is voor mij toch wel een toffe toevoeging en er mag wat meer op de multiplayer worden ingegaan.
Even wat videoreviews afwachten, maar denk dat dit weer de eerste game sinds een lange tijd wordt die ik ga halen voor de One. Inderdaad een leuke tussendoor titel waar ik me prima mee kan vermaken. X-ray kill cam blijft gaaf.
IGN geeft een 8,2 http://www.ign.com/articles/2014/06/26/sniper-elite-iii-review Gisteren gespeeld en moet zeggen dat ie zeer vet is
Tof spel hoor Wel een pittig spelletje, ben gelijk op het moeilijkste niveau begonnen. Vuurgevechten wil ik vermijden, zoveel mogelijk stealth
Echt een vermakelijk spel dit. Op het moeilijkste niv. Is wel een uitdaging als he gezien wordt ben je ook gelijk dood. Die cartoons in het loadingsceen zijn echt te grappig
Die vind ik ook erg leuk. Speel wel gewoon op Marsman en is eigenlijk te makkelijk. Denk dat ik vanavond ook maar voor een tandje erbij ga.
Ik vind het een erg vermakelijk spel. Het is absoluut niet het mooiste spel, maar het speelt erg leuk. Beetje tactisch bewegen om je doel te bereiken.
Ik vind online maar weinig spelers ? Lobby's kom ik steeds maar met 1 persoon in hebben jullie dit ook bij sniper elite 3 ? Heb open nat alles want heb alles handmatig toegevoegd xbox one om de firewall heengegooid bla bla en kan met alles spellen prima connecten!! Alleen vind zo weinig mensen in een lobby
Het is echt vervelend kom steedsmaar 1 speler tegen of alleen in een lobby.. Andere spellen geen last van.
Vreemd! Ik speel op de PS4 en hier gaat het een stuk sneller. Tis geen BF of CoD maar hoef geen jaren te wachten.
Ja daarom ik had nu net eindelijk een lobby met 4 man totaal. Maar nog geen volle lobby van 5 tegen 5 gehad!! Edit: Ik had op facebook gezien dat er meerdere mensen in lobby's komen met maar 1 speler dus ben gelukkig niet de enigste. Er hij is geloof ik ook nog niet uit in amerika als ik het goed begrijp.
Gisteren op de PS4 even online geweest, liep soepel... Direct een volle lobby en voordat ik goed en wel had bekeken hoe het allemaal in zijn werk ging begon de game al. Misschien ook een beetje geluk, want er zijn wel problemen bekend met de mp. Ik heb mij maar als een echt sniper gedragen, campen natuurlijk Andere dachten dat ze in Battlefield liepen, dus dat was prijsschieten Eerst de sp maar uitspelen en dan maar hopen op een patch. Multiplayer is wel een aparte ervaring, best spannend... Jammer dat de Xray cam online niet aanwezig is.
Voor de SP mag er ook wel een patch vooruit komen. Vooral missie 4 is bijna onspeelbaar flinke framedrops. ^ Ookal gemerkt?