Vond beide delen van The Raid heel goed. Eerste heeft de lat hoog gelegd met de vechtscènes en setting, deel twee voegt daar verhaal en karakters aan toe. Beiden hebben ook zo'n toffe eindscène.
Zo wat een kutfilm zeg Heb 'm op 3/4e afgezet en dat doe ik nooit bij films dus dat zegt wel wat. Heb sowieso niet zoveel met kung fu films maar die verschikkelijke nasynchronisatie was echt niet te harden. 4/10
Nasynchronisatie? Welke fakking versie heb jij zitten kijken? Je moet wel gewoon in het Bahasa Indonesia kijken met nl of engelse subs....
Met ruim 14000 stemmen al op IMDB staat TF4 op een luttele 6,6 (imdb). Dat is de laagste openingsscore ooit voor een Transformersfilm denk ik zo.
Het leek me al heel gek dat The Raid 2 echt kut zou zijn, ben er echt zeer benieuwd naar. Deel 2 was fucking vet.
Raidception.... Jodorowsky's Dune Wat een prachtige, captivating documentaire over een ambitieus film project, namelijk de verfilming van sci-fi's meesterlijke boek DUNE. 9/10
Leaving Las Vegas gezien. Goede film met Nicholas Cage en Elisabeth Shue. Een man besluit zich dood te drinken in Las Vegas, waar hij een prostituee ontmoet waarmee hij zijn laatste dagen slijt.
Lost in Translation Eindelijk dan eens een keer gezien. Wat een parel van een film zeg! De chemie tussen Bill Murray en Scarlett Johansson wordt prachtig in beeld gebracht in het wonderschone Tokyo. Film die ik zeker nog een aantal keer ga herzien. 9.5