De mensen die de X1 beta spelen hebben dan sowieso al een console. En de mensen die de PS4 beta spelen gaan waarschijnlijk niet hun console switchen voor deze game.
Ook ik ga voor de PS4 versie in eerste instantie. Maar mocht het merendeel hier voor de One versie gaan, dan switch ik eventueel ook nog.
Dat wordt opzich wel gedaan, maar de game is gewoon vrij pittig. Het is echt heel belangrijk om goede gear te vinden.
Nee Servan, Sony heeft die bericht teruggetrokken.... http://www.nowgamer.com/news/2453577/destiny_beta_only_for_preorders_not_ps4_ps_plus_subs.html
Klinkt wel tof van zo'n raid. Toch benieuwd naar de beta, heb er niks van gevolgd dus beter haha. Eigenlijk stiekem best wel zin in een soort van Borderlands in space. Speel echt al jaren lang niet meer online dus benieuwd of dit me kan trekken. Bungie weet op een of andere manier toch altijd de aandacht van me te krijgen, maar valt sinds Halo 3 alleen maar tegen.
Dat is een keer wat anders. Nu gewoon moeite doen. Trail en error spelen. Tactisch te werk gaan en niet stil hoeven staan en sprayen. Ik wil weer die BWL ervaring herleven