1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Voetbal International

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Seh, 25 okt 2011.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tijdens EK 2012 waren ze ook kritisch, maar dat viel toen goed aangezien Nederland toen ook 'tegen' het Nederlands Elftal was. Toen zeiden ze wat het land wilden horen. Nu wil het land alleen maar positieve dingen horen omdat we nu in een positieve vibe zitten. Als we er gisteren uitdonderden, dan gingen alle oren weer naar de criticasters staan. ;)
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    1M kijkers elke dag is gewoon zeer goed, als je geen wedstrijden hebt en dus niet de zender van het WK bent, zoals de NOS.

    Ik vind dit soort analyses dus heerlijk, in plaats van het meegejank en heldendom van Dirk Kuyt en het in de kont kruipen van van Gaal bij NOS, ieder z'n smaak.

    Overigens krijgen ze nu ook meer kritiek omdat veel volk alleen nu voetbal zit te kijken en geen idee heeft wat er nou gebeurt op een veld. Enge mensen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2014
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Van Marwijk ging wel van het systeem 1:433 uit, en nogmaals ik begrijp dat van gaal voor het 1:532 systeem gaat maar erg fraai vind ik het niet om te zien.
    Het gaat bij VI Oranje juist om het voetbal, ik vind het leuk als Nederland wint maar de manier waarop heb ik totaal niets mee.
    Dat is waar het over gaat, Kieft zegt het perfect, hij zit er toch niet omdat Nederland wint dat alles maar geweldig moet zijn ?

    Ben het daar helemaal mee eens, er mogen heus wel kritische dingen gezegd worden en door de journalisten mag dat ook weleens gezegd worden.
    Maar dat doen ze niet want dan kunnen ze fluiten na een volgende interview met van Gaal etc.

    Het zijn nu allemaal brave ja-knikkers en domme vragen stellende journalisten.

    Overigens kan VI helaas niet over de beelden beschikken die zij willen vanwege de rechten etc.
    Anders hadden ze het heus wel met beelden kunnen aangeven wat er beter kan.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Halen ze nu inmiddels de 1 miljoen kijkers wel? Want volgens mij was het in het begin maar 400.000 - 500.000 ofzo?
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat het heel moeilijk is om als journalist te overleven als je erg kritische en moeilijke vragen gaat stellen, met uitzondering van de coach. Want je wilt nog altijd wel dat ene artikeltje schrijven of een interview doen en als je dan irritant gaat doen tegen Sneijder, Van Persie, Robben, ... dan zeggen ze de volgende keer gewoon 'nee' en heb je geen verhaal. Zijn gewoon allemaal vriendjes.
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, komt omdat ze nu 20.30 beginnen, ipv 22.50 en 19.50.
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Dijkshoorn en steeds meer ook Kieft echt grote zuurpruimen. Zelfs als van Praag opkomt tegen Blatter was het niet goed voor die Kieft. Kieft is sowieso nooit tevreden, snap niet waarom je hem uitnodigt. Dat hele VI, maar door blijven hameren dat dit systeem saai is en dat ze geen wereldkampioen kunnen worden omdat ze nog geen echte tegenstanders hadden. Tja, het spijt me, maar als je Spanje en Chili geen goede tegenstanders vind.... Ik vind ze niet meer reeel. Ze zeggen dat ze alleen een mening hebben over wat ze zien, en dan kan je toch niets anders dan concluderen dat bijna alle favorieten moeite hebben met met de wat mindere landen. Brazilie, Nederland, Frankrijk, Duitsland. Allemaal spelen ze niet geweldig en winnen ze maar net, maar toch blijven ze doorhameren dat nederland geen kanshebber is. Nederland is gewoon een kanshebber, Van Gaal heeft goede wissels doorgevoerd vorige wedstrijden, en dit systeem is kan betiteld worden als saai maar levert de meeste goals op van alle ploegen die meedoen.

    Ze moeten eens wat minder gaan zeiken bij VI. Nu moet ik ook zeggen dat ik Hugo Borst echt een toevoeging vind bij de NOS. Ik kijk door hem ongeveer 50% NOS /50% VI als ik de wedstrijden kijk.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik kijk het eigenlijk alleen op internet terug voor Sierd.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hugo Borst een toevoeging? 8) Wat een verschrikkelijke man is dat...
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hugo Borst die had inderdaad beter weg kunnen blijven de NOS, moet maar lekker weer terug gaan naar die kansloze club van hem in Rotterdam - West
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hugo Borst is een zeikerd. Paar jaar geleden was hij toch helemaal klaar met de media na zijn mental breakdown. Jammer dat hij het toch nodig vond om terug te komen.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Waarom nodigen ze eigenlijk oetlul Giel uit?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Wat een irritante kerel vind ik dat. Heb sowieso iets tegen 3FM. :+
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vond hem in de Freaknacht heel tof toen hij dat petje nog op had.
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Hugo Borst is zo vol van zichzelf en dan die kansloze columns van hem in het AD. Wat een eikel.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Het is misschien eerlijk van Kieft dat ie zijn boek geschreven heeft om van schulden af te raken (had trouwens geen idee dat hij zo'n 'zwaar' leven zou hebben).. maar het geeft bij mijn toch een beetje vreemde smaak dat in VI mensen constant worden afgekraakt die "voor het grote geld gaan".. en vervolgens schrijven achtereenvolgens Gijp, Boskamp.. en nu Kieft maar een boekje om even snel wat geld te cashen.

    Boek van Gijp snap ik nog.. maar om vervolgens het hele rijtje af te gaan vind ik wel een beetje erg makkelijk :emo:
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand dwingen ze hun boeken te kopen. Blijkbaar is er veel vraag naar boeken over voetbal op een simpele manier geschreven ipv de reguliere grachtengordelshit.

    Overigens leuke show.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    Ben nu bezig met boek van Kieft. Wel een aanrader. Damn, wat een leven heeft / had hij.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Die boeken lezen ook heel erg makkelijk weg. Die van Gijp heb ik ook gelezen, maar die lees je in een middag weg.
     

Deel Deze Pagina