HOEREN MS!!! WAT NOU SPECIAAL 2 GAMES! NEE GEEF MIJ DANCE SPORTS MAAR LEKKER! dikke middelvinger naar die klote dag 1 editie!!!
Ja rot op zeg, voor 100 euro meer en terwijl ik 'trouw' een jaar geleden heb gepre-orderd krijg ik een kinect die ik niet hoef en een dansspel.... -_-
Jammer dat ik niet op Neogaf zit. Mijn handen jeuken als ik misinformatie lees. De ene zegt dat je hem nu nog steeds niet in Nederland kan kopen. En de andere zegt van wel maar zegt dat je dan "premium price" moet betalen. Daar kan ik dan zo slecht tegen he. Haha.
Ik zou net zeggen, je krijgt 3 games er ''gratis'' bij. En laten we nu niet caps ragen, dat is zo kinderachtig.
Ja die krijgt iedereen dus Nee. Als ik nu preorder krijg ik voor 400 euro alleen die kinect en dance dance er niet bij... Absoluut niet de moeite waard. Shit pisses me off
die dance central wordt een volledige titlel. Ze maken em digitaal zodat ze dan makkelijker, sneller en meer nummers kunnen toevoegen. Dat zeiden ze iig op e3
Bijna een jaar de pre-order laten staan, eigenlijk alleen voor Dance Central dus. (Omdat je die andere 2 games ook bij de Kinect-loze bundel hebt zitten.) Inderdaad een beetje zure deal als je het zo bekijkt. Maar, gratis games blijven gratis games.
Tsja je kan ook blij zijn met de optie die je nu hebt. Genoeg mensen die net per se Kinect willen hebben maar toen voor augustus natuurlijk niks anders konden reserveren.
Het is jammer, maar het is niet anders. Al was het Titanfall geweest had het voor mij niet veel uitgemaakt. Zodra ik de X1 heb kan ik alle digitale titels die mijn broer heeft ook naar mijn account halen en dat zijn oa...DR3, Forza 5, Titanfall enzovoort. Plus de GwG games natuurlijk nog.
Een jaar geleden had je alleen maar bundels inclusief Kinect. En dan nu zeuren dat je geen Kinect wil? Dat wist je een jaar geleden ook al dat die erbij zat.