Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wel netjes dat er nog steeds een Day One controller en Day One headset bijzitten. :)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee nee nee, hij klaagt om heel iets anders. Hij klaagt erom dat je nu kan preorderen en alsnog die 2 games erbij krijgt. Dat zou eerst alleen voor mensen zijn die een jaar terug hebben gepreorderd. Wat een BS
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is inderdaad heel flauw van MS.

    Maar kom op nou, om daar nou over te lopen klagen, pfff vorig jaar wisten we ook niet of d'r een kinectloze bundel zou komen.

    Wil je geen Kinect maar wel een X1 dan heb je nu toch een topbundel voor € 400,-?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei was het ook een probleem geweest als het alleen voor de versie van Kinect was geweest. Dan heb je mensen die vorig jaar geserveerd hebben toen de optie alleen met Kinect was en geen andere. Nu is er ook een optie zonder Kinect die waarschijnlijk mensen liever willen. Dan zouden die geroepen hebben ik heb vorig geserveerd maar ik wil toch de goedkopere versie maar dan krijg ik geen gratis games. Fuck you MS.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee want dan was het argument geldig dat er toen geen Kinectloze versie was. Ik vind dat rechtvaardiger dan eerst beloven dat die 2 games alleen voor pre-orders was.

    Ja dat is zeker waar, maar niet het punt waar Monkey over valt
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap z'n probleem wel, maar het is misschien ook wat een egoïstische gedachte op die manier. Mocht jeje pre-order nog hebben staan maar wil je geen Kinect, dan kun je alsnog je pre-order veranderen door gewoon de versie met de Kinect te bestellen.

    Laten we eerlijk zijn, er zouden veel meer mensen pissed-off zijn als MS dit niet deed, dat mensen met een pre-order alleen die 2 games kregen en de andere mensen alleen maar een kale bundel konden bestellen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen wisten ze alleen niet dat er een zonder Kinect ging komen. MS zelf ook niet. Denk dat genoeg mensen die toen reserveert hebben nu ook denken van. Hmm wil er toch liever een zonder Kinect. Die worden dan nu niet genaaid. Wat voor mij zwaarder weegt dan exclusieve games voor alleen mensen die wel Kinect willen.

    Precies.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Day One headset bestaat niet. Is gewoon een normale headset. ;)
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Had ik nou nog maar gewacht -,- Fifa 15 en Forza 5 is zeker nice.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, lekker dan. Zit Bol.com me blij te maken met een dode mus. :+
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tenminste. Op de Day One Controller staat ook echt Day One Edition 2013. Op de headset staat niets. Die is gewoon zwart. Dus die lijkt me gewoon standaard te zijn.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet mee eens, maar goed
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Mooie deal toch voor mensen die nog geen Xbox hebben. En misschien iets zuur voor mensen die al eerder een pre order hebben geplaatst, maar we moeten nou ook niet doen alsof dat heel veel moeite kostte. Het is niet alsof je elke dag je pre order moest bevestigen. Dan had je nog iets moeite moeten doen. En volgens mij heeft ook niemand ook maar een cent aanbetaling gedaan, dus zo erg worden diegene ook niet benadeeld.

    Alles bijelkaar genomen heeft MS een hele goede concurrerende prijs nu. En dat is voor ons gamers alleen maar goed nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2014
  14. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik mag toch hopen dat MS Forza 5 gewoon bij games with gold stopt tegen die tijd.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gaat mij om het feit dat er gezegd wordt dat er 2 games komen voor de preorders. Dan moet je je daar ook aan houden. Dat ze nu zieltjes willen winnen door het ook bij nieuwe preorders te doen is ook goed, maar ga dan niet doen alsof je de 'trouwe fans' nog een kadootje geeft met een tering spel als dance central...
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat zou helemaal een dikke middelvinger zijn naar mensen die al een jaar een pre-order hebben lopen, en nu Forza 5 als vergoeding krijgen.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kun jij geen kanaal omhoog/omlaag zonder OneGuide? (met voicecommands)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt wel :p zie het daarom juist wel gebeuren. Oktober ofzo
     
  19. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt wat je beloofd is. Wat is het probleem? Dat andere mensen ook iets krijgen? Ik denk dat je jezelf even na moet laten kijken.
     
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nou ik heb gewoon 480 neergelegd voor een titanfall bundel terwijl mensen hier voor 500 gewoon 3 games erbij krijgen, dan mag ik toch hopen dat ik tegen die tijd ook Forza 5 gratis krijg.
     

Deel Deze Pagina