Nee alles wat ik zie is volgens mij alleen speelbaar op de PS3 Overigens is Ni No Kuni voor €4,99 en must buy voor iedereen die hem nog niet heeft en van (j)RPG's houdt!
In P3P besta je alleen als een cursor. Je hebt wel nog social links, dungeons etc (al zijn die niet zo gevarieerd als P4G), maar de feel is verder anders. Donkerder, meer emo. En er is geen Chie etc. Het is hetzelfde maar toch in alles net wat minder dan P4. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=154993 Misschien dat ik nog een keertje opnieuw begin, maar dan moet ie 5 euro oid zijn. Heb toen te veel uren verloren
Misschien dat ze FFIX zijn vergeten toe te voegen aan het lijstje. Of hij is al €4,99. Zou het raar vinden als ze allemaal afgeprijsd worden en alleen dit deeltje niet.
PlayStation store is nog niet ge-update? Ik wilde de drie plustitels binnenhalen, maar staan nog steeds de oude.
Morgen is het denk ik geüpdatet. Overigens ben ik blij dat gedeeltelijk de PSN store NL op de schop is gegaan. Mijn klacht via e-mail heeft wel geholpen? Staat nu allemaal iets overzichtelijker.
Waarom? Woensdag is altijd store update. In de blog noemde ze 2 juli. En belangrijker; het is inmiddels al gratis
Geen Final Fantasy IX dus in de aanbieding, grrrrr. Twijfel nog over die X/X-2.. Hoeveel ruimte neemt die in beslag?