Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat zou dat moeten zijn?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox One heeft ook wel bundels gehad btw. Forza bundel, COD bundel, Titanfall bundel en nog een paar. Nu is het over rustig wat logisch is. Maar zie straks gewoon weer een COD bundel verschijnen. Naast een voor Horizon, MCC en Sunstet Overdrive. :)
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Snap niet dat je het saai vind, gameplay is juist fris en vernieuwend en erg snel, zodra je in een titan zit heb je gevoel van 2 verschillende games in 1, een mech game en een FPS zodra je er weer uit gaat. Xbox record that word dan ook regelmatig gezegd :thumbs:Nieuwe updates zijn de game ook ten goede gekomen.

    Een cod of bf is juist meer same old shit imo.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eigenlijk misschien beter om gewoon te wachten dus :)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen idee wat de toekomst gaat brengen of wat MS nog heeft gepland. Misschien dat ze er mer AR iets in de games mee gaan doen?
     
  6. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een ONE besteld daar ik niet kan wachten, heb hier een 50 euro giftcard en mijn vraag is al volgt: Kan ik met deze giftcard de versie van killer instinct kopen waarbij de originele arcade versie zit? bv in duitse store of Ierse, heb geen creditcard maar dus een 50 euro giftcard, kan in microsoft xb live gamestore de versie van killer instinct incl. originele arcade versie uit arcade nergens vinden, wie kan me helpen, zoek nog friends voor titanfall ed. mijn gamertag is: SOS FROM LV 426
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die arcade versie zit volgens mij bij de Ultra Edition. En is zeg maar een aparte game ook.
    Maar misschien weten de KI fans dat beter?
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Klopt, precies! Is een aparte game die je kan installeren.
     
  9. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    nuff said

    buhahahahaha ja duh. Natuurlijk zullen nieuwe xbox gebruikers meer games er bij krijgen. Systeem begint al ouder te worden en nieuwigheid gaat er van af en voila goedkoper. Ik koop echt geen consoles meer op release of in hetzelfde jaar. Kijk maar naar xbox 360. Heb 2x ring of death gehad en ik heb er een hekel al aan om dingen te regelen door te gaan bellen en smeken. Laatste xbox 360 werkt perfect. Zo veel tijd hadden ze nodig om problemen te kunnen verhelpen. Die grote patches die ook steeds uitkomen zegt ook genoeg dat de console eigenlijk nog niet eens klaar was. Volgend jaar zal ik pas halen en waarschijnlijk blijft het bij PS4. Ben nog steeds te pissed off op MS.

    /Mod Edit knop /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2014
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekker belangrijk.. Ik heb de release mee gemaakt en Microsoft luisterd naar de gamers dashboard is volledige op de schop gegaan. Overigens als je meer het internet was opgedoken, dan wist je dat de X1 dashboard tot aan de grond toe opnieuw is opgebouwd. Vandaar dat er elke dag wel patch es vooruit gebracht gaan worden. De X1 is nog lang niet wat men willen hebben.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarmee bevestig jij toch Capcom's punt ;)? Het was op het begin (en eigenlijk nog steeds wel) in een soort van testfase.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zijn alle consoles. Missen altijd features in de begin fase. Zie nu bij de One en PS4.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij hebben ze je al vaker uitgelegd waar de edit knop zit O-)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Reactie Major Nelson:

     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan ik eigenlijk items uit mijn queue verwijderen of stoppen. Ik wil graag ook de volgorde van de queue veranderen. Kan dit?
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    In my games and apps=> queue=> op de app gaan staan een dan op het knopje met de 3 streepjes drukken.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok zal het eens proberen. Meen dat ik het al vaker geprobeerd had. Probleem bij mij is dat ik de consoles op het moment niet al te vaak aan heb staan en dan zet ik de X1 aan en per ongeluk update ik de verkeerde game en toen kon ik steeds er lang wachten.
     
  18. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij kan je je queue rij wijzigen, ene download stoppen en de andere start.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft iemand zo een games for gold xbox one link dat ik hem alvast kan aanvinken?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina