Nog een paar dagen indd, Morgenavond het huis voor mij alleen, dus dan toch maar weer aan de slag met de Lambo wat toch imo de leukste auto is om mee te rijden. Dat geluid...... wauw.
Helemaal mee eens! Heerlijk rauw geluid! De SLS rijdt heerlijk, maar een zaad geluid. RUF hoop ik van harte dat het niet wordt voor de Cup. Reden: de RUF hebben we al gehad in de eerste FM5 cup. Afwisseling is wel zo leuk. Ik ga dus voor de Lambo. Misschien vanavond nog wat rijden, maar heb weinig tot geen tijd meer. Vanavond auto uitruimen wegens inruil, vrijdag uit eten, zaterdagmiddag weg, avond voetbal kijken......
Ja ik moet ook wel ff het huis alleen hebben om geconcentreerd te oefenen. Vaak is er te veel afleiding. Ook nog veel goede TV-series en films gedownload
..offtopic The love boat?? ..ontopic Ik moet ook nog even een momentje zoeken. Zal moeilijk worden voor zondag https://farm4.staticflickr.com/3674/14310859233_d8775e579b_o.jpg Not Old, Just Older....
hahaha ja die reruns heb ik nog weleens bekeken in mijn jeugdjaren. Loyall heeft misschien de orginele serie nog gezien Ontopic; ik ga zo weer wat rondjes rijden, moet toch in het spoor van Tender zien te blijven.
\o/\o/ Maar niets verslaat (imho) EDIT: Kijk deze youtube-dubbelvideo eens RUF vs Viper Youtube Doubler:: RUF vs Viper SLS gaat lekker nu. 2:03.966
Meh, mijn Thrustmaster TX en mijn stand binnen. Helaas lijken de pedalen buggy te zijn.. Het gaspedaal reageert pas als ik hem +-30% intrap en de rem, nou die begint pas te komen als ik hem half ingetrapt heb. Daar valt dus gewoon niet mee te rijden. Heb natuurlijk al wat zitten Googlen, maar tot nu toe alleen een hoop bullshit gevonden. Er zijn wel een paar mensen met hetzelfde probleem, maar helaas zonder oplossing. Het stuur zelf kalibreert zonder problemen, maar de pedalen... Had graag van het weekend mijn stuurtje uit willen proberen met de rivals auto's, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken . *Pakt controller*
0 en 100 zoals aangeraden , maar op de PC is ook duidelijk te zien dat het voor geen meter klopt. Ik heb een mailtje gedaan naar Thrustmaster, kijken of zij wat kunnen bedenken. Anders maar een retourtje, maar het mooiste zou zijn dat ik gewoon vervangende pedalen krijg
Heb je eerst de firmware update gedaaan via de computer. En volgens mij zit er ook een calibratie tool op de support pagina van Thrustmaster. En voor aanvang racen eerst een testrun maken door de pedalen helemaal iun te trappen en dan zijn de pedalen auto-gecalibreerd.
Yep, eerst de firmware geüpdate. Ik zal vanavond nog even kijken of ik nog wat kan instellen aan de pedalen. Maar voor zover ik gelezen heb werkt dat niet met die calibratietool
Denk dat ik Pulp Fiction al een keer 8 gezien heb, blijft tof. Probeerde gisteren de RUF bij te houden van Tender maar verlies nog steeds 2-3 tienden in de eerste sector (MN 2e bocht met uitaccelereren) en een halve seconde in de links rechts combinatie of voor het lange rechte stuk. Vanavond nog maar eens proberen.