Ah dan ben ik dat vergeten man. Spoiler Ik weet nog goed dat hij een badguy in MGS en MSG2 was. Het verhaal van MGS in totaliteit kan best complex zijn.
De Snake van MGS en MGS2 was dan ook een andere Snake dan die uit MGS3. En zo moeilijk is het echt niet....als je je er een beetje in verdiept.:b:
Zo moeilijk is het inderdaad niet. Alleen MGS2 heeft best wel een complexe achtergrond met de Patriots enzo.
Klopt hoor. Ik heb toen het hele verhaal eens gelezen, maar toen was MGS4 nog niet uit. Ik had toen net Snake Eater uit, wat toch echt wel de beste MGS is vind ik. MGS4 moet ik nog altijd uitspelen...maar fuck zeg, wat een tegenvaller is dat geworden. Denk dat ik liever gewoon alle cutscenes kijk.
Ik heb echt enorm genoten van MGS4...al vind ik het sowieso erg moeilijk om een favo MGS game te kiezen....op deel 2 na, hebben ze allemaal iets vets en tofs...
MGS4 was gewoon geweldig. Als je het wilt is stealth ver te zoeken in die game, maar het geheel was gewoon meesterlijk. En de ending is nog steeds de langste cutscene(s) in een game ooit. 71 minuten aan pure awesomeness.
Vond de veeeeeeeeele lange cutscenes echt enorm vet. De details die Hideo in de scenes stopt zijn fenomenaal. Zelfs de lulligste dingen zoals bv een eitje bakken maakten het voor mij nog 'echter' en zorgde dat ik volledig in de game werd gezogen. Vele vielen over de cutscenes.. Ik kon er echt van genieten. Voor pure gameplay speel ik wel een Souls game
MGS4 is gewoon de perfecte afsluiting voor een serie. Waar Mass Effect 3 volgens velen alles fout deed sluit MGS4 echt alles perfect af!
Solide 60 fps. Heel soms een aparte drop. Maar ja game is nog lang niet klaar. Open world en 60fps. Jeej.
Ik ergerde me vooral aan de mechanics die eigenlijk niets waren verbeterd en ook de gebieden vond ik allemaal niet heel erg boeiend. Zelfde geldt voor de gameplay. MGS4 heb ik keihard laten liggen en zal hem ook niet meer gaan oppakken. De nieuwe lijkt vrijwel alles te corrigeren.
Idd, Kabuto spelen die game! Gameplay is even stug maar als je eenmaal er aan gewend bent en in het verhaal zit stop je niet meer. Alleen act 3 meen ik heeft een saai stuk.. Maar gaat vervolgens los. Volgens mij hebben we redelijk dezelfde smaak dus ik weet bijna zeker dat jij je gaat vermaken